برگزاری نشست آموزشی، جهاد تبیین و مجمع الذاکرین با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور در زاهدان

نشست آموزشی، جهاد تبیین و مجمع الذاکرین شهرستان زاهدان با حضور استاد یاسر رحمانی از مشهد مقدس و با سخنرانی مصطفی خورسندی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور با حضور سردار آبسالان جانشین فرماندهی سپاه سلمان و مسئول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه سلمان در حسینیه حضرت علی‌اصغر(ع) برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۰۳۱۴۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی خورسندی، رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشورگفت :
دستگاه خادمی امام حسین و اهل بیت(علیهم السلام) جایگاه کسب و کار دنیا و مال اندوزی نیست؛ بلکه جای کسب و کار برای آخرت است. 

وی در ادامه افزود: آنها که در دنیا درپی  لذایذ و مکنت دنیوی، در حوزه خادمی  امام حسین علیه‌السلام هستند ،قیامت هم غرق در بهشت هستند و از وجود گرانبار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بی بهره هستند.
 
رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور ،با اشاره به ویژگی های مداح تراز ،اذعان داشت : مداح حضرات معصومین علیهم السلام،با وجود دو خصیصه اکتسابی و انتصابی ، باید زمینه رشد معارف خادمی در مسیر اهل بیت علیهم السلام، را برای خود فراهم سازد .

خورسندی اذعان داشت :کسی که از درون، مایه وجودی خودش را باخشوع وخضوع  قوی کند،به همان میزان تاثیر ونفوذ کلام وی  بیشتر است.

این مقام مسئول،کسب معارف را از طریق توکل و توسل راه گشا دانست و تصریح کرد : جایگاه وارزش مداحی اهل بیت علیهم السلام،جایگاه بسی ارزشمند است که توفیق حضور در این مسیر  باید قدر دانسته شود.

 خورسندی با تاکید این مطلب که ذکر امام حسین علیه‌السلام،رساله بی بدیل شیعه است ،خاطرنشان کرد : مقام معظم رهبری (حفظه الله)،مداحان را باتوجه به ظرفیت مستمعین و تیربون هایی که دراختیار دارند پرچمداران جهاد تببین عنوان کردند.

وی با اشاره به وظیفه و مسئولیت خطیر مداحان در جهاد تبیین  تصریح کرد :وظیفه سترگ و بااهمیت  مداحان در شرایط کنونی وانتخابات پیش رو ،جهادتبیین برای حضور و مشارکت  حداکثری مردم در انتخابات است.

وی از اتحاد وحدت و همدلی مردم بعنوان عاملی اصلی یاس و شکست دشمن یاد کرد و یادآور شد: انتخابات ۸ تیرماه ،صحنه ی دیگری از قدرت و شکوه ایران عزیز است که بار دیگرمردم  با حضور و مشارکت حداکثری می توانند معاندین و دشمنان این مرز و بوم رامجبور به قبول شکست کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار