یادداشت روز/محمدرضا بیک محمدی هزاوه

رئیس جمهور شهید به دنبال ایرانی آباد، قوی و آزاد با مشارکت و کمک مردم بود

عالم مجاهد و مبارز شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی به دنبال ایرانی مستقل و همه جانبه با همت مردم بودند، دکتر سید ابراهیم رئیسی دنبال راه حلی بود تا مردم در حل مشکلات و رفع گرفتاری های کشور حضور فعال و موثر داشته باشند
کد خبر: ۹۶۰۳۱۵۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمدرضا بیک محمدی هزاوه کارشناس فرهنگی در یادداشتی آورده است:

عالم مجاهد و مبارز شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی به دنبال ایرانی مستقل و همه جانبه با همت مردم بودند، دکتر سید ابراهیم رئیسی دنبال راه حلی بود تا مردم در حل مشکلات و رفع گرفتاری های کشور حضور فعال و موثر داشته باشند. از نخبگان، دستگاه های تحقیقاتی، پژوهشگاه ها، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه در خواست کمک داشتند تا راهکاری موثر و مطمئن برای همراهی و همکاری مردم در حل مشکلات و رفع گرفتاری های کشور ارائه نمایند.

این عالم خستگی ناپذیر و مجاهد واقعی به دنبال راه حلی بودند تا حلال مشکلات و مسائل دستان توانای خود مردم باشد. از این رو نام دولت سیزدهم توسط هشتمین رئیس جمهور محبوب مردم، خادم‌الرضا علیه السلام، دولت مردمی نام گرفت.

از نخبگان، دستگاه های تحقیقاتی، پژوهشگاه ها، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه در خواست کمک داشتند تا راهکاری موثر و مطمئن برای همراهی و همکاری مردم در حل مشکلات ارائه دهند. این مرد انقلابی، مردمی و ولایی معتقد بودند راه رسیدن به ایرانی آباد، قوی و آزاد با مشارکت و حضور موثر، مداوم و مستمر مردم میسر خواهد شد.

سیدالشهداء خدمت برای اصلاح امور و راه های غلط، کم کاری های گذشته و جبران راه های نرفته مسیری پرچالش و بسیار ناهموار را با کمال صبوری پی گرفته و دنبال نموند. متاسفانه مشکلات، کمبودها، ریل گذاری گرانی و خود تحریمی در کشور توسط نفوذی ها خارجی و داخلی برنامه ریزی و حساب شده بود.

ایشان برای جبران کم کاری ها، مشکلات، کمبودها، گرانی ها در کشور تلاش های زیادی نمودند تا سفره مردم گسترده تر و تمکن آن ها افزونترگردد؛ از سوی دیگر مشکلات زیر ساختی، بیکاری و گرانی و خزانه خالی و... عظیم تر از آن بود که با تلاش عادی این سنگ بزرگ انداخته شده در مسیر انقلاب و مردم توسط دشمن را بتوان برداشت، ولی اصلاح امور و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است برای ایشان بر همه چیز رجحان داشت، از این رو طعن بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزی توام با مجاهدت و مبارزه برای پیشرفت و اصلاح امور مردم و کشور نمی شد.

عمر با برکت این انسان بزرگوار و مجاهد فداکار در مدت کوتاه ریاست جمهوری و پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در راستای گسترش عدالت، خدمت به مردم، کشور و اسلام سپری شد.

سید محرومان و پابرهنگان همیشه تلاش موثر و مداوم برای حل مشکلات مردم و کشور داشتند؛ متاسفانه در دنیای دیجیتالی و رسانه ای کنونی، بخصوص فضای مجازی تیم رسانه ای قوی برای بیان اقدامات و تلاش هایی پرثمر این شجره طیبه وجود نداشت. البته ایشان به تاسی از اجداد طاهرینش معتقد بودند که خدمت رسانی و کمک به محرومین باید بی منت، بدون تبلیغات و بوق و کرنا باشد، مردم با بصیرت خود می بییند و می فهمند.

فردی که در آینده به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد برای ادامه راه دولت مردمی  قطعاً و یقیناً باید مردمی، انقلابی و ولایی باشد، تا بتواند راه حلی برای مداخله مردم در امور جامعه پیدا کند. زیرا رسیدن به ایرانی آباد، قوی و آزاد با مشارکت موثر، و حضور مداوم و مستمر مردم میسر خواهد شد.

رئیس جمهور منتخب آینده باید پاسخگوی نیازهای واقعی محرومان، پابرهنگان، عموم مردم و کشور باشد و به دنبال اجرای مردم سالاری، سبک زندگی اسلامی و مردمی کردن کارها و گره گشایی بدست توانای خود مرد باشد.

در خدمت خلق بی‌ریا بودی تو        لبریز محبّت و صفا بودی تو

راضی به رضای شهدا بودی تو         الحق که خادم‌الرّضا بودی تو

 مردان خدا چون تقوا دارند رازها و اسرار را با خود می برند، شهادت پاداش حضرت حق برای مردان مرد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار