فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

اعزام‌ دو دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) از درگز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: هم زمان با فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، کاروان زیارتی از شهرستان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۶۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از درگز؛ سرهنگ پاسدار رسول زیدانلو ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، اظهارکرد: ساده‌زیستی، ‌مواضع انقلابی، روحیه مردمی و جهادی آیت الله رئیسی سبب شد مردمی که در شب ولادت امام رضا (ع) چشم به راهش بودند، مردمی شدند که پیکرش مطهر او را تشییع کردند و همه مردمانی که دل در گرو اسلام و انقلاب داشتند، شهادت دهند که او و همراهان شهیدش در راه میهنشان جان دادند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به نیمه خرداد ماه و سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: بی شک انقلاب اسلامی از بزرگترین معجزات الهی می باشد که در تاریخ ایران و جهان رقم خورد.

 زیدانلو بیان کرد: استقلال، آزادی و اعتماد به نفسی که امروز در کشور و جهان داریم مرهون مجاهدت های این بزرگ مرد تاریخ است.

وی مطرح کرد: دشمن به دنبال دست گرفتن ذهن نوجوان و جوان ایرانی است و در همین راستا دست به ایجاد فتنه ها در زمینه های مختلف می زند تا مردم را از نظام و انقلاب جدا کند و مطمئن باشد مادامی که چشمان ما به گفتار ولایت باشد به این هدف خود دست پیدا نخواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز تصریح کرد: امروز ما و شما وظیفه داریم با تدبر و تفکر در آثار آن بزرگوار و بررسی سیره عملی و فکری او و اشاعه اهداف و آرمان های امام، کشور و جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن آشنا و بیمه کنیم.

زیدانلو با اشاره به اعزام دو دستگاه اتوبوس از شهرستان درگز تأکید کرد: این اعزام با مشارکت تمام ادارات انجام خواهد شد و با ثبت نام بیش از 80 نفر از اقشار مختلف مردم برای زیارت حرم حضرت معصومه و جمکران و حرم حضرت امام خمینی و شرکت در برنامه‌های ارتحال ایشان برگزار خواهد شد تا ان‌شاءالله از بیانات مهم و راهبردی حضرت آیت الله خامنه ای  بهره مند شوند.

وی در پایان با اشاره به فرصت باقی مانده تا انتخابات افزود: باید تلاش کنیم در مدت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم تا بتوانیم رئیس جمهوری هم چون شهید رئیسی انتخاب کنیم تا ایران عزیز را بر قله های اقتدار و شکوه برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار