خبرهای داغ:

اجرای هزاران طرح عمرانی در روستا‌های خوزستان در دولت سیزدهم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم ۶ هزار و ۶۳۵ طرح عمرانی در روستا‌های استان اجرایی و یا در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۸۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد خانچی در گردهمایی بخشداران خوزستان در محل ستاد بحران استانداری با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص شاخص‌های عملکردی سیدالشهدا خدمت به تلاش شبانه روزی ایشان برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت : مدیران دولت سیزدهم باید با الگوگیری از رئیس جمهور شهید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی و پیشرفت آبادانی استان بکار گیرند و شبانه روزی در کنار مردم در راستای حل مشکلات آنها گام بردارد.

 

خانچی در ادامه به نگاه ویژه رئیس جمهور شهید برای رفع مشکلات استان اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات محقق شده در دولت سیزدهم پیگیری پرداخت عوارض آلایندگی به استان اشاره کرد و افزود: تعداد ۶ هزار ۶۳۵ طرح عمرانی در استان از ابتدای دولت تا کنون اجرا و یا در مرحله عملیات اجرایی است.

 

وی ادامه داد: از این میان تعداد ۳ سه هزار و ۱۰۱ طرح به بهره برداری رسیده است و می‌توان گفت که در تمامی روستا‌های استان پروژه‌های عمرانی در دولت سیزدهم تعریف و اجر گردیده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان به تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: برق رسانی به ۵۲ روستای فاقد برق، گازرسانی به ۲۴۳ روستا، پایدارسازی و آبرسانی به یک هزار و ۷۵۳ روستا از اقدامات دولت سیزدهم است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تاکید کرد: تحول در حوزه عمرانی و پیشرفت و آبادانی انجام شده در مدت سه سال باید برای جامعه روایت شود که این امر موجب امیدآفرینی در سطح جامعه خواهد شد.

 

شتاب‌گیری و بهره‌برداری از طرح آبرسانی غدیر و ۲ خطه‌کردن راه آهن اندیمشک به اهواز و بهره‌برداری از آن از جمله برکات سفر آیت‌الله رییسی به خوزستان بود.

 

یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید توجه به مناطق محروم بود که این موضوع در هشت سفر آیت‌الله رییسی به خوزستان مشهود بود و توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مستمر دولت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار