سردار معروفی:

امام خمینی (ره) راه سعادت حقیقی را مشخص کرد/ نیازمند تفکر عملگرا در انتخابات پیش رو هستیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره)، راه سعادت حقیقی و صراط مستقیم را مشخص کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۰۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، در آئین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد شهدا خدمت که به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز برگزار شد، افزود: آن چیزی که شهید رئیسی را برای ملت ایران و خوبان انقلاب عزیز کرد، تربیت شدگی در مکتب امام خمینی (ره) و ولایت بود.

امام خمینی (ره) راه سعادت حقیقی را مشخص کرد/ نیازمند تفکر عملگرا در انتخابات پیش رو هستیم

وی اظهار داشت: شهید رئیسی انقلابی بودن را به انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن را به انقلابی عمل کردن تبدیل کرد، به گونه‌ای که دنیا وی را رئیس جمهور انقلاب اسلامی می‌دانست.

معروفی عملگرائی به مکتب اهل بیت (ع) و ولایت را در پیچ تاریخی کنونی برای ریاست جمهوری ضروری دانست و تصریح کرد: شهید رئیسی کسانی مکان، لباس و زمان نمی‌شناخت.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین،  وعده صادق برای تنبیه نظام سلطه را از مصادیق موفقیت‌های دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: شهید رئیسی مطابق میل امام زمانش عمل می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فقید محافظه کار نبودو چشم به پیش روندگی نظام و ولی نعمتان آن داشت، ادامه داد: نگاه شهید رئیسی قومی و سیاسی نبود.

معروفی اطاعت محض از امام خمینی (ره) و ولی فقیه را از ویژگی‌های شهید رئیسی دانست و گفت: شهید سلیمانی، شهید زاهدی و شهید رئیسی در عمل به مردم خدمت کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیازمند تفکر عمگرا هستیم و باید کسی رأس بیاید که اعتقاد شهید رئیسی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حضور ۱۲ میلیون نفر در تشییع پیکر شهید رئیسی دشمن را در اهداف خود ناکام گذاشت، ادامه داد: تفکر امام خمینی (ره) وجدان آزادی‌خواهان جهان را بیدار کرد.

معروفی گفت: امروز نخبگان آمریکا و دانشجویان مدافعان اصلی نهضت امام خمینی (ره) شده‌اند، رهبر معظم انقلاب اسلامی، با نگاهی هوشمندانه با آن‌ها مکاتبه کرد و به غیرت آن ها درود فرستاد.

معاون هماهنگ‌کننده سارمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه گفتمان ولایت و انقلاب اسلامی الگوی بشریت شده است، افزود: هوشمندی ملت ایران و ولایت دو دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تجزیه کردستان، فتنه، جنگ ۸ ساله، تحریم و محاصره اقتصادی مردم را از انقلاب دور نکرد، اظهار داشت: مردم صف خود را از دشمن جدا کرده و پای ولایت ایستادند.

معروفی با تأکید بر اینکه ملت ایران انقلاب را در سال ۱۴۰۱ از لبه پرتگاه نجات دادند، تصریح کرد: مردم در جنگ شناختی و ادراکی دست رد به سینه دشمن زدند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) دو مؤلفه پیروزی انقلاب اسلامی را اعتقاد و ایمان به خدا و وحدت مردم دانست درحالیکه مدیریت صحیح ولایت مؤلفه سوم این جنبش بزرگ بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار