افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای در شهر نسر بخش رُخ تربت حیدریه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از افتتاح بیست و دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای شهر نسر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در قالب پویش ابراهیم خبرداد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۱۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای شهر نسر بخش رُخ تربت حیدریه با مزین به‌ نام شهید علی‌اکبر یزدانی در قالب پویش یادگار ابراهیم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژۀ شهرستان، رئیس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان شهری نسر و خیرین حوزۀ سلامت منطقه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در آئین افتتاح این پایگاه با اشاره به این‌که بیست و دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای این دانشگاه در شهر نسر با زیربنای ۱۲۰ متر مربع به نام شهید علی‌اکبر یزدانی نام‌گذاری شده است، اظهارکرد: دولت مردمی سیزدهم در حوزۀ سلامت منطقه خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه داده است که باید مسیر پرافتخار سیدالشهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را همچنان ادامه دهیم.
حسین ابراهیمی پور با اشاره به این‌که کلنگ احداث این پایگاه در سال ۱۳۹۹ به زمین زده شده است، افزود: برای احداث این پایگاه ۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۵۰ میلیارد برای آمبولانس، ۱۲ میلیارد ریال برای ساخت و سه میلیارد نیز برای تجهیز آن با مشارکت خیرین منطقه و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هزینه شده است.
وی ضمن قدردانی از خیرین حوزۀ سلامت منطقه ادامه داد: گام‌های ارزشمندی با کمک این عزیزان برای توسعۀ خدمت‌رسانی به مردم برداشته شده است که امیدواریم این حمایت‌ها برای ارائۀ خدمات بهتر به مردم همچنان ادامه داشته باشد.
ابراهیمی پور بیان کرد: آمبولانس پایگاه اورژانس جاده‌ای نسر مخصوص مناطق صعب‌العبور می‌باشد که برای دسترسی مردم شهر نسر و ۱۱ روستای این منطقه به مراکز درمانی به‌ویژه در زمستان خریداری و تجهیز شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تصریح کرد: به زودی پایگاه اورژانس جاده‌ای رودمعجن ، پایگاه اورژانس شش شهری( بانوان ) وموتور آمبولانس با هدف خدمت‌رسانی بیشتر، کاهش زمان، پاسخ‌دهی و افزایش توان عملیاتی به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار