همزمان با سراسر کشور در شهرکرد برگزار می شود؛

ویژه برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)

ویژه برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)،قیام خونین 15خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا علیه السلام رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۵۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ موسی انصاری، افزود: ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ است و با توجه به اثرگذاری امام راحل در جایگاه کنونی ایران اسلامی و جهان اسلام لازم است که نقش، جایگاه، منزلت و سیره امام و اندیشه‌های والای امام راحل در جامعه بویژه برای نسل جوان به خوبی تبیین و بازگویی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، گفت: ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌ها، اندیشه‌ها، تفکر، فرهنگ، گفتمان و مسیری که امام راحل برای ما ترسیم فرمودند.

وی، ادامه داد: آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل و شهادت خادم الرضا علیه السلام و همراهان شهیدش در مرکز استان، روز یکشنبه 13خرداد ماه ساعت10صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد و برگزار می شود و نظیر این مراسم در مساجد منتخب مراکز شهرستان‌ها، شهرها و روستاها استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار