خبرهای داغ:
توسلی خبر داد

اخذ ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آبرسانی شهرستان بهار و کبودراهنگ

همدان- نماینده مردم بهار و کبودرهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت ۱۳۵ میلیارد تومان برای طرح‌های آبرسانی از محل بند «ی» تبصره ۱۵ به صورت ویژه برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ اخذ شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۵۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فتح الله توسلی در آیین کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی جمشیدآباد ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با بیان اینکه امروز کار بسیار ارزشمندی شروع می‌شود و این منطقه محروم در تأمین آب چندین سال در سختی‌های فراوان بود، اظهار کرد: مجلس انقلابی در کنار دولت مردمی برای رفع مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم بوده و این اقدامات از برکات و یادگار دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی است.

وی گفت: اعتبارات شهرستان، پاسخگوی نیاز‌های شهرستان نیست و ده‌ها جلسه برگزار شد، تیم کارشناسی وزارت نیرو به منطقه آمد پروژه‌ها را بررسی کردیم تا تامین اعتبار پروژه‌های آبرسانی انجام شود، که منطقه به ویژه که چندین سال مشکل  آب را داشتند حل شود.

نماینده مردم بهار و کبودرهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت ۱۳۵ میلیارد تومان برای طرح‌های آبرسانی از محل بند «ی» تبصره ۱۵ به صورت ویژه برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ اخذ شد که اکنون ۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

وی در ادامه به برخی اظهارنظر‌ها در خصوص مسائل شهرستان بهار اشاره کرد و این گونه صحبت‌ها را دور از واقعیات و غیرمنصفانه عنوان کرد و گفت: انتخابات مجلس به پایان رسیده و با اعتماد مردم اینجانب مجددا خادم شما در مجلس دوازدهم هستم و در خدمت به مردم به ویژه حوزه انتخابیه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهم کرد.

توسلی افزود: اکنون فصل همدلی برای خدمت به مردم است و باید با وحدت در راستای حل مشکلات قدم برداشت که متاسفانه اکنون حدود ۳ماه است که برخی هنوز در حال و هوای انتخابات هستند و مدام از تریبون‌های مختلف به این حواشی دامن می‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه برای خدمت به مردم باید شهر آرامش داشته باشد و ایجاد حواشی و چالش فقط مسیر خدمت‌رسانی را کندتر خواهد کرد، گفت: مدیران باید بدون توجه به این حواشی‌ها تنها برای مردم کار کنند و نهایت تلاش خود را بکار گیرند و این حواشی خللی در اراده ما برای حل مشکلات مردم ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم بهار و کبودرهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همدلی و هم‌افزایی نکاتی است که همواره در بیانات رهبر انقلاب به عنوان یکی از کلیدواژه‌های اصلی استفاده شده است، گفت: باید مردم را به وحدت و آرامش دعوت کرد و امیدآفرینی در بین مردم ایجاد شود.

وی گفت: مردم باید حس کنند مشکلات در حال حل شدن است، مردم را به آینده امیدوار کنید، از اظهار نظرات منفی که موجب ناامیدی و یأس در بین مردم می‌شود باید پرهیز شود چراکه دشمنان به دنبال ایجاد نا امیدی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه مناطق محروم اعتبارات خاصی دارد، ادامه داد: در شاخص‌های ملی کبودراهنگ جزء مناطق محروم است و بهار را شامل نمی‌شود، اما با این حال جبران می‌کنیم و از مناطق دیگر اعتبار اخذ می‌شود و تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار شهرستان بهار نیز قابل تقدیر است و مطمئن باشید که پیگیر مشکلات هستیم و از حداکثر ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار