خبرهای داغ:

مدیریتی مردم دار و اخلاق مدار می‌خواهیم

امام جمعه بروجرد گفت: مدیریتی مردم دار ،ساده زیست ،مخلص و اخلاق مدار می‌خواهیم.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۶۶
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی( ره) در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره) عالمی بی نظیر بود، علمای زیادی داریم اما امام متفاوت بود چرا که هم مجتهد بود هم در اخلاق در احکام و هم در اسرار احکام عالم جامع بود.

 

 وی افزود: امام خمینی(ره) واقعا عالم و در فقه نو آور بود، در فلسفه، عرفان به گونه ای که در سن ۲۷ سالگی کتاب مصباح الهدایه را می‌نویسد، از لحاظ عملی امام قوی بود و ظرفیت و صعه صدر امام خمینی (ره) خیلی وسیع بود و در عمل خیلی قوی بود.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امام راحل به شدت از ریا و حتی از مرجعیت گریزان بود، افزود: بعد سوم بعد تعلیمی بود، امام عالم، عامل و دانایی دارا بود و عالمی ربانی بود و به دیگران نیز یاد داد ، امام در اوج علم و عمل خیلی ساده گو بود که خود یک هنر است .

 

وی با اشاره به اینکه با ما می توانیم امام تحول ایجاد کرد ، عنوان کرد: امام خمینی(ره) در تقویت شاگردان بسیار موفق ، مرجع پرور و رهبر پرور بود، شهید مطهری، مقام معظم رهبری و خیلی از مجتهدین از شاگردان امام بودند شاگردانی انقلابی با بصیرت و سردارانی مانند حسن باقری،شهید همت، شهید باکری و شهید سلیمانی از شاگردان امام بودند.

 

حسینی گفت: امام راحل جامعه، عوام و حوزه ها را متحول کرد و به گردن ما حق بزرگی دارد ، شهید رئیسی دست پرورده امام و مقام معظم رهبری بود و چند خصوصیت داشت که به خاطر همین خصوصیات در بین مردم بزرگ و عزیز شد اول اینکه اخلاق مدار ، با تقوا و زاهد، متواضع، صادق، دلسوز مردم و مردم دار برای خدا، مخلص، شجاع و پیرو مقام معظم رهبری بود.

 

 وی با اشاره به اینکه مدیریتی مردم دار ،ساده زیست ،مخلص و اخلاق مدار می‌خواهیم ، گفت: در انتخابات پیش رو افراد کارنامه خوبی دارند اما از بین اینها بهترین را انتخاب کنیم ، فرد ولایت مدار را انتخاب کنیم چرا که مدیر قوی، دارای توان بالا، صادق ، دغدغه مند و مردم دار می‌خواهیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار