فرمانده تیپ ۳۶سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

انقلاب اسلامی بر مدار حق حرکت می کند/شجاعت و حرکت جهادی از مهمترین ویژگی های امام خمینی(ره)

زنجان-فرمانده تیپ ۳۶سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:شجاعت و حرکت جهادی بارزترین ویژگی حضرت امام خمینی(ره) بود که نقش بسزایی در احیا و معرفی ارزش‌های ناب اسلامی در جهان داشت.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۴

انقلاب اسلامی بر مدار حق حرکت می کند/شجاعت و حرکت جهادی از مهمترین ویژگی های امام خمینی(ره)

سردار محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)اظهار کرد:شجاعت و حرکت جهادی بارزترین ویژگی امام خمینی(ره) بود که نقش بسزایی در احیا و معرفی ارزش‌های ناب اسلامی در جهان داشت.

 

وی بابیان اینکه در شرایط کنونی بیداری اسلامی و صدور انقلاب، ثمره‌ی نگاه جهادی امام خمینی(ره) است،تصریح کرد: تک تک افراد جامعه باید نگاه جامعی به منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی داشته باشند.

 

سردار عباسی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مبارزه با انقلاب اسلامی، گفت: با تمام مشکلات و سنگ اندازی هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت امروز شاهد اقتدار و ایستادگی این انقلاب هستند چراکه این نظام و انقلاب بر مدار حق حرکت می‌کند.

 

فرمانده تیپ ۳۶انصارالمهدی( عج)با بیان اینکه همه تصمیمات امام جامعه بستگی به همراهی مردم دارد، ادامه داد: امام حسن (ع) در شرایط نیرنگ و مکر معاویه و عدم همراهی مردم زمان خود، تن به صلح داد اما حضرت سیدالشهدا با دعوت جمع کثیری از کوفیان بیرق قیام برافراشتند پس می توان گفت زمانه و مردم تأثیر مستقیمی بر تصمیمات امام جامعه در پیشبرد اهداف اسلام دارد.

 

این مسئول ادامه داد: ما در طول دوران انقلاب اسلامی بسیار خواصی داشتیم که در کنار امام خمینی (ره) بودند و لحظه‌ای از امام جدا نشدند اما برخی از خواص در میانه راه از آرمان‌های انقلاب اسلامی بازگشتند و به امام و رهبری پشت کردند.

 

سردار عباسی در پایان با تاکید بر این‌که اگر ادعای پیروی از امام خمینی(ره) را داریم نباید به هیچ‌وجه گزینشی عمل کنیم، گفت: باید از رفتارها و کردارهای امام راحل(ره) به عنوان الگویی مناسب در زندگی فردی و اجتماعی عبرت بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار