کاروان رهروان روح الله از شهرستان بردسکن عازم تهران شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: ۱۵۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب کاروان رهروان روح الله برای شرکت در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) عازم تهران شدند.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۲۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی اظهار کرد: خلاصه و چکیده این سفر معنوی استماع فرمایشات مقام معظم رهبری است که می‌طلبد شرکت کنندگان در این مراسم فرمایشات معظم له و توصیه ایشان را آویزه گوش خود کنند.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله  رئیسی و همراهان ایشان افزود: حقیقتاً دولت شهید رئیسی بارقه امیدی را در مردم ایجاد کرده بود و یکی از علل محبوبیت شهید رئیسی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بود.

جنیدی بیان کرد: امید است مردم در  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در هشتم تیر ماه برگزار می‌شود  فردی را به عنوان سکاندار قوه مجریه انتخاب کنند که در تراز انقلاب اسلامی و با همان رویکرد شهید آیت الله رئیسی بتواند راه این شهید بزرگوار را ادامه دهد.

وی با تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اعلام کرد: امام خمینی یک تحول معنوی را در دنیا ایجاد کرد و این شخصیت بی‌بدیل جریان  تاریخ را عوض کرد و  حکومتی که توسط امام بنیانگذار شد انتهای آن  حکومت حضرت حجت خواهد بود.
به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ۱۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان بردسکن در قالب سه دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان رهروان  روح الله برای شرکت  در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی و استماع فرمایشات مقام معظم رهبری عازم تهران شدند. کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن در قالب همین کاروان تعداد 40 نفر از مددجویان این نهاد را نیز اعزام کرد. شرکت کنندگان علاوه برشرکت در مراسم ارتحال امام خمینی در چهاردهم خردادماه اماکن  مقدسه قم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران وحرم حضرت عبدالعظیم  نیز زیارت خواهند کرد.
خبرنگار/ علی نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار