در گفتگو با خبرگزاری بسیج بیان شد؛

امام راحل ملت ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق راهنمایی کرد

امام راحل ملت ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق راهنمایی کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت سی پنجمین سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل گفت: امام خمینی (ره) ملت ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق و حقیقت راهنمایی کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۶۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی، با تسلیت شهادت رئیس جمهورمحبوب و  مردمی و یاران شهیدش و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت : امام راحل و عظیم الشأن ، انقلاب اسلامی ایران را به اوج عظمت و شکوه و ملت مسلمان ایران را به عزت ، سعادت و مسیر حق و حقیقت راهنمایی نمود.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان افزود : در روزگاری که جهان غرب فکر می کرد دوران دین و خداپرستی پایان یافت  و حکومت دینی از جوامع بشری  رخت بربست ، امام راحل به عنوان یک عالم روشن ضمیر و یک انسان هوشمند  با حمایت مردم از تعالیم الهی حمایت کرد و توانست شریعت اسلامی را در حکومت اسلامی پیاده نماید.

سرهنگ سعیدی ادامه داد : روحیه استکبار ستیزی امام راحل از ویژگی های بارز این بزرگوار بود به گونه ای که در مقابل سران کشورهای غربی بی اعتنا و حتی اجازه ملاقات به آنها نمیداد.

وی اضافه کرد : امام راحل رهبری بود که قلوب و افکار مردم را راهبری می کرد و مردم را در اهداف مقدس انقلاب اسلامی هدایت می کرد و محبوبیت ایشان به گونه ای بود که در مراسم تشییع پیکر مطهرشان میلیون ها نفر از سراسر جهان شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان ادامه داد : همزمان با سی پنجمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) کاروان رهروان روح الله از شهرستان های لردگان و فلارد با 6 دستگاه اتوبوس و 300 نفر عاشق و دلباخته مکتب خمینی(ره) به تهران و حرم امام راحل اعزام خواهند شد.

گفتنی است: مراسم بدرقه کاروان زیارتی رهروان روح اله شهرستان لردگان در کنار قبور شهدای شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار