معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خبر داد:

آمادگی خدمات سفر کردستان برای تعطیلات تابستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، بر لزوم آمادگی دستگاه‌های عضو کمیته‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام تعطیلات نیمه خردادماه و تعطیلات تابستان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، کیومرث حبیبی شامگاه شنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۳ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه ایام تعطیلات نیمه خرداد و تعطیلات تابستان پیشرو، ضمن عرض تسلیت در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: در تعطیلات پیشرو نیاز است تا با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، وضعیت اسکان و خدمات‌رسانی به گردشگران در استان به نحوی شایسته مدیریت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده در ایام تعطیلات نوروز و عید فطر امسال، مسافران و گردشگران ورودی به استان از ارائه خدمات توسط ستاد اجرایی خدمات سفر رضایت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی و خاطره خوش گردشگران از سفر به استان قطعاً موجب توسعه گردشگری در بلندمدت خواهد شد، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی شایسته از مسافران و تأمین سفری امن، هم‌افزایی و همکاری لازم را داشته باشند.

حبیبی عنوان کرد: ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و داخل‌شهری برای رفاه حال مسافران و گردشگران امری لازم و ضروری است که باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هم در این جلسه گفت: در ایام تعطیلات نیمه خرداد و فصل تابستان شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگران به کردستان خواهیم بود و نیاز است با برنامه‌ریزی و ایجاد انسجام و هماهنگی میان کمیته‌ها و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

منصور مهرزاد با تأکید بر کنترل قیمت و کیفیت کالا‌ها و تأمین اقلام ضروری موردنیاز گردشگران در این ایام، اظهار کرد: به‌منظور نظارت دقیق بر نحوه ارائه خدمات در مراکز گردشگری، بازدید‌های نظارتی کارشناسان این مجموعه بر تأسیسات گردشگری آغاز شده و تا پایان تعطیلات به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از آمادگی موزه‌ها و بنا‌های تاریخی این استان برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات پیشرو خبر داد و افزود: تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، واحد‌های پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی نیز آمادگی ارائه خدمات و میزبانی از گردشگران در این ایام را دارند.

وی عنوان کرد: امید است با تداوم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه خدمات مطلوب گامی مثبت در راستای افزایش ماندگاری و ثبت خاطرات خوش برای مسافران و گردشگران در استان برداریم.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود در راستای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و گردشگران پرداختند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار