جلسه قرارگاه استانی جهاد تبیین در سپاه کردستان برگزار شد

جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان کردستان با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان در سپاه بیت‌المقدس تشکیل شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در کردستان صبح امروز در جلسه قرارگاه استانی جهاد تبیین در سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: امروز در جامعه ما نیازمند چهارعنصر امید نشاط آرامش و وحدت در جامعه هستیم تا شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه، امید دمیدن در جامعه یکی از عناصر اصلی است که باید دیده شود گفت: نشاط دیگر مسئله مهم است که باید گفت تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید خود یک نشاطی را در جامعه ایجاد نمود.

وی افزود: ایجاد آرامش در جامعه و بیان سخنان سنجیده دیگر مسئله مهمی است که باید نمونه آن را در کلام رهبر معظم انقلاب دید که آرامش و امنیت را در میان مردم ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: دیگر مسئله همه نیز مسئله وحدت است که باید در جامعه تمامی اقوام و نیز تمامی احزاب سیاسی در ارتباط با یکدیگر باشند و وحدت داشته باشند و امیدواریم رئیس‌جمهور جدید یار شایسته‌ای برای رهبر معظم انقلاب باشند.

در ادامه سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: امروز مردم عزیز ما در نظام جمهوری اسلامی و مسئولین گران‌قدر به سه نکته توکل به خدای متعال، اخلاص در عمل و تبعیت از مقام معظم رهبری با وحدت و انسجام همه آحاد مردم توجه داشته و دارند و این سه مؤلفه ریشه و رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در ادامه این جلسه اظهار داشت: جهاد تبیین یک تکلیف و فریضه‌ای است که مقام معظم رهبری برای ما تعیین کرده‌اند و ما امروز نیازمند آن هستیم تا نسل جدید جامعه از حوادث گذشته مطلع شوند.

وی گفت: افکار عمومی و به‌ویژه نسل جدید ما باید اهداف نظام و کشور را بشناسند و این اهداف باید روزبه‌روز تقویت شود.

وی افزود: انتخابات بسیار حادثه مهمی است و مشارکت در انتخابات آن‌گونه که در ادوار مختلف مقام معظم رهبری تبیین نموده است از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار کردستان ادامه داد: شهادت آیت‌الله رئیسی شوک مثبتی را به جامعه وارد کرده است و ارزیابی‌های بسیاری از مردم که شاید به شکل دیگری می‌اندیشیدند تغییر یافت.

زارعی کوشا تأکید کرد: تشییع پیکر شهدای خدمت خود یک سرمایه اجتماعی بود که باید به‌درستی حفظ و مدیریت شود و فعالیت‌های تخریبی و برخی اقدامات رسانه‌ای که متناسب با شأن انقلابی‌گری و ملت ایران اسلامی نیست باید کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه پیرامون شخصیت آیت‌الله رئیسی و کارکرد ایشان در کشور نیاز به تبیین دارد گفت: حال برای اینکه یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهیم و برای اینکه چنین الگویی حفظ شود باید کار گسترده‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر گاه که حاکمیت و دولت به‌عنوان نماینده حاکمیت در سیاست‌های کلان کشور یکی بوده‌اند نتایج ما و جایگاه ما در منطقه بسیار بهتر بوده است.

زارعی کوشا گفت: سیاستی که تا پیش‌ازاین در مذاکرات با دیگر کشور‌ها به کار گرفته می‌شد نتیجه‌ای در بر نداشت و ما در منطقه و در میان کشور‌های همسایه نیز بدترین شرایط را تجربه کردیم؛ اما در این دوره سه‌ساله وقتی دیپلماسی و میدان همگرا و هم جهت با هم حرکت کردند ما شاهد افزایش اقتدار و امنیت در کشور بودیم.

وی یادآور شد: برای تبیین، تبیین‌کنندگان ما در سطوح مختلف نیازمند خوراک هستند و بدون مطالعه و بدون اشراف تبیین می‌تواند نتیجه برعکس هم داشته باشد.



انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار