بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره)

سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی (رحمت الله علیه) و قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۴۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان طی انتشار متنی به مناسبت فرارسیدن و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و رحلت امام خمینی (ره) بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است.

امروز انقلاب اسلامی ایران با تأسی از مکتب امام خمینی (ره) توانسته کشوری دنباله‌رو قدرت‌های بیگانه و استکباری را به ایران قوی و مستقل تبدیل کند و آن را علی‌رغم تمام توطئه‌های نظام سلطه، از جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و عملیات روانی گرفته تا جنگ اقتصادی و تهدید‌های نظامی، سرافراز بر قله رفیع پیشرفت و تعالی قرار دهد و این امر جز با درک عمیق و حرکت هوشمندانه و با بصیرت ملت ایران در تبعیت از اصل مترقی ولایت فقیه میسر نبود.

امسال درحالی در سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشور‌های همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها در اروپا، آفریقا و آمریکا وهم چنین فلسطین اشغالی به گوش می‌رسد و ان شاالله به زودی زود این فریاد‌های عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد. همانگونه که سربازان خمینی کبیر برای تحقق آرمان آن عزیز سفرکرده در
عملیات " وعده صادق "که جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیرو‌های مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود را به خوبی نشان دادند

چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است. روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است. غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد وهمچنین یاد، نام، خاطرات و نقش آفرینی‌های الهام بخش، حماسی و درس آموز "سیدالشهدای خدمت" در ایفای مسئولیت‌های خطیر و حساس در نظام اسلامی به ویژه طی دوره سه ساله ریاست جمهوری، به مثابه یک مکتب و الگوی مطلوب ویار دیرین امام بایستی همواره زنده بماند و در این صحنه سترگ اصحاب رسانه، شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع و تاثیرگذار جامعه بایستی با تبیین و ترویج ابعاد باشکوه شخصیتی ایشان، رسالت خود را به شایستگی ایفا کنند.

ما بسیجیان سلحشور و پاسداران جان برکف دیار سپهبدپاسدارشهیدحاج قاسم سلیمانی، ضمن تسلیت رحلت حضرت امام خمینی (ره) به محضر امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب و آحاد ملت و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یادشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و یاران مخلص امام راحل عظیم الشأن به ویژه شهدای قیام مؤمنانه ۱۵ خرداد -اعلی الله مقامهم- را گرامی می‌داریم و عهد خود را در پاسداری از نظام اسلامی، آن ارمغان ارزشمند امام و شهیدان، تجدید می‌کنیم.

وَ آخِرُ دَعْوَانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِین

معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار