خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی در گفتگو با بسیج خبر داد

اعزام ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امسال یک هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۵۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

اعزام ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

سرهنگ سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: هر ساله بسیجیان شهرستان همدان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌های مختلفی در سطح شهر و در مناطق مختلف برگزار می‌کنند.

وی افزود: امسال یک هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان همدان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بدرقه این عزیزان با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی رأس ساعت ۲۲ شب از میدان فرودگاه انجام می‌شود، گفت: این اعزام در قالب ۴۳ اتوبوس است که به صورت یک روزه در مراسم ارتحال در مرقد امام خمینی (ره) حضور دارند.

وی با اشاره به فضاسازی شهرستان به مناسبت این ایام ابراز کرد: دسته عزاداری نیز ۱۴ خرداد روز دوشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از کانون بسیج آغاز و مسیر‌ها از میدان شریعتی، چهارراه شریعتی، میدان بوعلی، پیاده راه بوعلی، میدان امام تا مسجد جامع ادامه دارد.

حسینی بیان کرد: در مسیر عزاداران چندین موکب فرهنگی، قرآنی و ایستگاه صلواتی همراه با برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار