خبرهای داغ:

دیدار با خانواده معظم شهید اسکندری، شهید دفاع مقدس در شهرستان باغملک

: به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای خدمت با خانواده معظم شهید دفاع مقدس شهید اسکندری دیدار شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: با حضور پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسئول ایثارگران و جانبازان، مسئول بسیج جامعه زنان، مسئول بسیج رسانه و اعضای آن از خانواده معظم شهید باقر اسکندری در شهرستان باغملک دیدار شد.


مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این دیدار گفت: به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای خدمت با خانواده معظم شهید دفاع مقدس شهید اسکندری بود.

سرگرد رحیم زنگنه بیان کرد: اگر شهدا نبودند ما اکنون در این سمت‌ها نبوده ایم و شهدا در زمان دفاع مقدس از جنس مردم بودند و راهشان ماندگار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شهدا با رشادت‌ها و دلاوری‌های خود باعث شدند ما اکنون سربلند و با عزت و اقتدار زندگی کنیم و با افتخار بگوییم که ایرانی هستیم.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در پایان با اشاره به اینکه شهدا وارد عرصه دفاع از کشور شدند و حماسه آفریدند افزود: انشالله که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و این دیدار و تجلیل‌ها از شما و مقام شهید ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت ما باشد و در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان در ادامه بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا یکی از وظایف ما است که همیشه در اولویت قرار دارد تا نسل جوان با رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

مهین ممبینی یادآور شد: جوانان امروزی ما باید بدانند در گذشته هم سن و سال های آنها چگونه از آرمان های امام و انقلاب دفاع کردند و فداکاری های حسین فهمیده ها را سرمشق زندگی و الگوی خود قرار دهند.

در پایان از خانواده معظم شهید اسکندری با اهدای تابلو فرش که تندیس شهید بود تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار