خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس:

دنیا تحت‌تاثر اندیشه‌های امام راحل است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی گفت: دنیا به ویژه جهان اسلام همچنان تحت‌تاثیر اندیشه‌های ناب امام راحل است.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۶۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

دنیا تحت‌تاثر اندیشه‌های امام راحل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماس، امروز 12 خرداد در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در  مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: دنیا به ویژه کشورهای اسلامی و ملل مسلمان همچنان تحت‌تاثیر افکار ناب امام راحل و رهنمودهای ایشان قرار دارد.

وی ضمن اینکه فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) را به اقشار مختلف مردم تسلیت گفت، افزود: ایشان در مطرح کردن قوانین اسلام و جامه عمل پوشاندن به آن نقش مهمی را ایفا کردند به طوری که اسلام را در جهان احیا کردند.

امام جمعه سلماس اضافه کرد: امام خمینی با تفکرات غنی، ایده‌های مبتکرانه و ملهم از اسلام توانستند نه‌تنها کشورمان را بلکه سراسر جهان را متحول کنند، بنابراین به خاطر وجود چنین گوهر ارزشمندی باید به خود ببالیم.

وی گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و از این طریق توانستند نظام سیاسی و فرهنگی ایران را دگرگون کنند ولی دامنه این تغییرات و تحولات به کشور ما محدود نمی‌شود، چراکه سراسر جهان متحول شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز تاسف از سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور کشورمان خادم امام رضا(ع) شهید رئیسی، اضافه کرد: این ضایعه به معنای واقعی کلمه تاسف‌آور بود و ملت بزرگ کشورمان را داغدار کرد، ولی نام شهدا تا ابد جاودانه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار