خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح عنوان کرد

ضرورت بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان /تولید یعنی امید و ایجاد نشاط در جامعه

همدان-امام جمعه بهار با تأکید بر بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان گفت: تولید یعنی امید و ایجاد نشاط در جامعه که باعث امنیت و ثبات جامعه می‌شود و اگر نگاه ارزشی و حل مشکل در بین مسئولین نباشد کار پیش نمی‌رود.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۷۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

ضرورت بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان /تولید یعنی امید و ایجاد نشاط در جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار در سال جاری اظهار کرد: نگاه ما به شورای فرهنگ عمومی جایگاه ضمانت اجرایی دارد و مصوبات شورای فرهنگی عمومی قابل پیگیری است.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت در بیان مقام معظم رهبری تسهیل‌گری برای پیش‌برد تولید است، افزود: باید ایراد کار را با بررسی دقیق مشکلات تولیدکنندگان پیدا کرد و اگر لازم باشد به صورت مصداقی برای حل مشکلات تلاش خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: شهید رئیسی نماد دولت بود و مستقیماً در واحدهای تولیدی حاضر شده و به رفع مشکلات آنان می‌پرداخت.

وی نگاه معادباوری و آخرت‌نگری را در خدمت به مردم لازم دانست و خدمت به مردم را بالاترین نعمت برای مسئولان عنوان کرد و گفت: تولید یعنی امید و ایجاد نشاط در جامعه که باعث امنیت و ثبات جامعه می‌شود و اگر تولید نباشد مرگ در جامعه اتفاق می‌افتد و اگر نگاه ارزشی و حل مشکل در بین مسئولین نباشد کار پیش نمی‌رود.

مصباح تصریح کرد: یکی از مصوبات شورای فرهنگی عمومی رسانه‌ای کردن مشکل تولید کنندگان باشد چراکه می‌تواند در پیش‌برد حل مشکلات کمک کند.

وی به حل مشکلات تولیدکنندگان از راه قانونی و مشروع تأکید کرد و افزود: حل مشکلات باید در چهارچوب قانون انجام بپذیرد و در برابر راه‌های غیرقانونی شدیداً برخورد شود و همدلی و وفاق در بین مردم و مسئولین شکل بگیرد.

* رفع موانع تولید در ارتقاء فرهنگ عمومی موثر است

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بهار نیز در ادامه به رفع موانع تولید توسط مسئولین تأکید کرد و گفت: رفع موانع تولید در ارتقاء فرهنگ عمومی بسیار موثر خواهد بود.

رضا شالبافیان به ساماندهی آرامستان بهار که از مطالبات به حق مردم است اشاره کرد و افزود: ساماندهی آرامستان موجب ارتقاء فرهنگ مردم در گرامیداشت گذشتگان خود نیز خواهد شد.

ضرورت بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان /تولید یعنی امید و ایجاد نشاط در جامعه

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار