در روستای توریستی ده چشمه برگزار شد؛

یادواره شهدای روستای ده چشمه و شهدای خدمت

یادواره شهدای روستای ده چشمه و شهدای خدمت
یادواره شهدای روستای ده چشمه و شهدای خدمت به همت کمیته خادمین شهدا و جمعی از بسیجیان، برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۶۵۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای روستای ده چشمه و شهدای خدمت با حضور عموم مردم و بسیجیان و همچنین خانواده مکرم و معزز شهدا، در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی علیه السلام این روستا برگزار شد.

فرماندار شهرستان فارسان، در جمع مردم و بسیجیان این روستا گفت: تکریم و تنظیم مقام شهدا و باعث می شود مردم با فرهنگ شهادت آشنا شده و در مسیر شهدا حرکت کنند. شهدا به ما درس زندگی آموختند و به خصوص دیدیم که مردم قدرشناس ما با حضور در مراسم سیدالشهدای خدمت و همراهانش حماسه آفریدند تا جایی  که رییس سازمان بسیج سردار سلیمانی گفت تهران جمعیت این چنینی به خودش ندیده بود.

دکتر سید هادی صالحی، در ادامه گفت: شهید خدمت آیت الله دکتر ریسی و همراهانش به سمت خیر عمومی حرکت کردند هنر شهید ریسی این بود که با این فرهنگ به نشست های الهی باور داشت و خدا خواست او را در قلب و اذهان آحاد ماندگار کند ،شهدای خدمت از متن مردم بر خاسته بودند و در کنار مردم بودند و امروز مسئولین باید این شهدا را چراغ راه و الگوی خویش قرار دهند. وقتی حضور میلیونی مردم تشیع کننده را می‌بینیم باید بدانیم که مردم ارزش خادمان خود را می دانند و عزت شهدا به خاطر این بود که تا پای جان در کنار مردم بودند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار