خبرهای داغ:

بیانیه سپاه استان سمنان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

سپاه استان سمنان در پیامی سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۳۶۸۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ،سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است؛
امام خمینی(ره) از سرآمدان تاریخ ما است و نیمه خرداد هر سال یادآور بزرگمردی است از تبار پیامبر اکرم (ص)، این شخصیت بی‌نظیر و ممتاز قرن که با رهبری حکیمانه خود حکومت اسلامی را در کشور ایران بنیانگذاری کرد.
این مرد الهی و مبارز خستگی‌ناپدیر با تکیه بر ایمان الهی و به پشتیبانی ملت همیشه در صحنه اساس و ریشه ظلم و استبداد را از کشور عزیزمان ایران برچید و طومار طاغوتیان را درهم پیچید و به ایران و ایرانی عزت بخشید.
به برکت انقلاب اسلامی، جهان شاهد تحول بنیادین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی وسیاسی بوده است و جمهوری اسلامی توانست در دل میلیون‌ها انسان آزادی‌خواه سراسر دنیا نفوذ کند و تکثیر شود و بیداری اسلامی در کشور‌های مسلمان رقم خورد.
امروز انقلاب اسلامی به نقطه‌ای از اوج اسلامیت و شکوفایی در جهان رسیده است و با تفکر و اندیشه انقلابی شاگردان مکتب روح الله جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی شکل گرفته و با تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین مجاهدان و آزادی‌خواهان در گوشه و کنار دنیا به‌ویژه مردم مسلمان منطقه زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت شده است.
سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با گرامیداشت سی‌و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با شعار محوری امام وعده‌های صادق اعلام می‌دارد این ملت شهیدپرور، قهرمان پرور و بابصیرت با استعانت از خداوند متعال و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت با حضور پرشور و حماسی در انتخابات ریاست جمهوری، برای حفظ و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی استوار و محکم ایستاده است و پشتیبان نظام خواهد ماند تا پرچم مقدس حکومت اسلامی را به صاحب اصلی حضرت مهدی موعود (عج) برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار