امام جمعه بهاباد:

انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ثمره زندگی امام راحل بود

امام جمعه بهاباد گفت : جمهوری اسلامی از مهمترین ابتکارات امام خمینی (ره) است .
کد خبر: ۹۶۰۳۷۶۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی یک شنبه شب درمراسم گرامی داشت سی و پنجمین سالگردارتحال ملکوتی امام راحل که با حضورفرماندار،شهردارورئیس شورای شهر ، اقشار مختلف مردم وخانواده های معظم شهدا وجمعی ازکارکنان ادارات ومسئولان درمسجد جامع بهاباد برگزارشد درسخنانی با گرامی داشت یاد وخاظره امام راحل وشهدای دفاع مقدس و بابیان اینکه امام خمینی، بنده‌ صالح خدا و جانشین انبیأ و اولیاء بود و از شخصیت‌های ممتازی است که در همه قابلیت‌های فطری خویش به سر حد کمال رسیده بود اپهارداشت : امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را احیاکرد و رعشه و لرزه بر اندام چرکین دشمنان انداخت.
امام جمعه بهابادبیان داشت : امام راحل (ره) شخصیتی است که راه و مکتب او، یک ذخیره الهی برای ملت ایران است و در طول انقلاب، هرجا توفیقاتی داشتیم بخاطر حرکت در مسیر مکتب امام بود و هرجا ضربه خوردیم بخاطر دوری از این مکتب ارزشمند بود.
وی تصریح کرد: آن چیزی که امام را به مقام امامت رساند ،بعد معنوی و الهی ایشان بود که باعث شد چنین محبوبیت و مقبولیتی را داشته باشد و یکی دیگر از ابعاد شخصیت امام، عشق به مردم بود چراکه ایشان عاشق مردم بود.
بشکانی با اشاره به اینکه با حرکت‌های امام خمینی (ره) دنیا احساس کرد که وقایع جدیدی در حال رقم خوردن است، عنوان کرد: امام راحل شخصیتی بی‌نظیر در جهان بود که ظهور او و شکوفا شدن پیام‌ها و اندیشه‌های او، جریان استکباری حاکم بر دنیا را به لرزه درآورد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بااشاره به جمله تاریخی مقام معظم رهبری اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است که نام ایشان پرچم انقلاب، راه ایشان راه انقلاب و اهداف ایشان اهداف انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد : بزرگداشت امام عظیم‌الشأن این شخصیت برجسته و چهره به یادماندنی تاریخ، فرصت مغتنمی است تا با عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر توجه به ابعاد والای شخصیتی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و بهره‌گیری از بیانات آن امام بزرگوار در خصوص گفتمان و شعارهای انقلاب یاد و نام ایشان گرامی داشته شود.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ثمره زندگی امام راحل و مهمترین یادگار این عالم صمدانی برای ملت ایران، امت اسلام و آزادی‌ خواهان جهان است افزود: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ثمره زندگی امام راحل و مهمترین یادگار این عالم صمدانی برای ملت ایران، امت اسلام و آزادی‌ خواهان جهان است که برای حفظ، حراست و پاسداری از آن صدها هزار شهید والامقام تقدیم شده‌است.
وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در مبارزه و مقابله بااستکبار جهانی هزینه داد، هزینه ایشان تبعید شدن از وطن و از دست دادن فرزند بود، اما امام با اتکاء به خدا و با پشتیبانی مردم در مقابل استکبار جهانی ایستاد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران پایه گذاری کردو بنا نهادکه امروز این انقلاب به برکت امام خمینی(ره) به اقصی نقاط جهان صادر و الگویی برای مردم شده است.
مداحی  وعزاداری درسوگ حضرت امام خمینی ره توسط مداح اهل بیت حاج حسین فلاح ازدیگربرنامه های این مراسم بود .
مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل دربهاباد با حضور فرماندار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار امام جمعه خانواده معپم شهدا مسئولان وکارکنان ادارات ونهادهای شهرستان درمحل مسجد جامع این شهرستان برگزارشد.


انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار