خبرهای داغ:

انقلاب ساختار سیاسی و اجتماعی کشور را متحول کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها تغییرات چشمگیری در ساختار سیاسی و اجتماعی کشورمان به وجود آورد بلکه این عرصه‌ها را از ریشه متحول کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۹۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز 14 خرداد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی که در بقعه شیخ نوایی خوی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی نه‌تنها تغییرات چشمگیری در ساختار سیاسی و اجتماعی کشورمان به وجود آورد، بلکه این عرصه‌ها را از ریشه و به صورت اساسی متحول کرد.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی، ادامه داد: این موضوع را همه اذعان می‌کنند که انقلاب اسلامی منشاء خیر و برکات فراوانی نه‌تنها برای کشور ما بلکه همه ملل آزادی‌خواه شد و همچنان پژوهشگران، مورخان، رهبران نهضت‌های سیاسی و سران جنبش‌های آزادی‌خواه این موضوع را متذکر هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه حضرت امام(ره) مسئله فلسطین را مطرح کرد و بر لزوم تلاش تا آزادی قدس تاکید کرد، گفت: ایشان تفکر ایستادگی مقابل استکبار و صهیونیسم را احیا کرد.

حجت‌الاسلام فیاضی اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست انقلاب اسلامی نه‌تنها جغرافیای کشور ایران و همسایگان ما را تحت‌تاثیر قرار داد، بلکه تاثیرات آن به سطوح جهانی نیز رسید و بر همه معادلات دشمنان خط بطلان کشید.

وی ادامه داد: چنانچه در برهه حساس کنونی نیز ادعای انقلابی‌گری داریم باید از منویات رهبر معظم انقلاب در عمل و تئوری تبعیت کنیم و صرفا شعار ندهیم و اهل عمل نیز باشیم تا یک به یک اهداف و آرمان‌های متعالی امام خمینی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز تاسف از سقوط بالگرد رئیس جمهور و به شهادت رسیدن رئیس جمهور خادم امام رضا(ع) و سایر همراهان ایشان، اضافه کرد: شهادت فقط روزی بندگان برگزیده خداوند متعال می‌شود و بهترین شکل عاقبت‌بخیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار