انقلاب همه جوامع اسلامی را تحت تاثیر قرار داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط گفت: انقلاب همه جوامع اسلامی را تحت تاثیر خود قرار داده است و همچنان این تاثیرگذاری در اقصی نقاط دنیا پابرجاست.
کد خبر: ۹۶۰۳۸۹۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محرمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط امروز 14 خرداد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی که در حسینیه حوزه شهری این سپاه برگزار شد، گفت: دامنه تاثیرگذاری انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه وسیع بود به طوری که سراسر جوامع اسلامی را تحت تاثیر آرمان‌ها، اندیشه‌ها، افکار امام خمینی و ملت انقلابی ایران قرار داد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه انقلابی با این عظمت در سال 1357 در کشور ما تحقق یافته و دامنه شعاع آن فراتر از زمان‌ها و مرزها است، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم همچنان به ارزش‌ها و آرمان‌ها پایبند بمانیم لازم است فرزندان‌مان را با چرایی و چگونگی انقلاب آشنا کنیم.

حجت‌الاسلام محرمی با بیان اینکه حضرت امام به معنای واقعی کلمه مکتب اسلام را احیا کرد و با الهام از نهضت حسینی توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح بایستد، گفت: در زمان طاغوت شرایطی خلق شده بود که رفته رفته احکام اسلام فراموش شده و از زندگی مردم رخت برمی‌بست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط بر لزوم پای کار آمدن اصحاب رسانه، تولیدکننده‌های محصولات سمعی و بصری، موسیقی، مولفان، انتشارات و نویسندگان برای ثبت زندگی حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: تا وقتی که این شخصیت وارسته را خوب نشناسیم و نتوانیم معرفی کنیم نمی‌توانیم ادعا کنیم راهش را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: امام خمینی گرچه شخصیتی ساده‌زیست و بی‌آلایش داشت ولی توانست همه دنیا را تکان داده و تحت‌تاثیر افکار و اندیشه‌های متعالی خود قرار دهد که این از قدرت الهی ناشی می‌شود که خداوند متعال فقط به بندگان خاص خود عنایت می‌کند تا اجازه ندهند چراغ حق و حقیقت در بین ملت‌ها خاموش شود.

حجت‌الاسلام محرمی ضمن تاکید بر اینکه امام خمینی تفکر مبارزه با استکبار و صهیونیسم را در کشورهای مظلوم احیا کرد همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت، گفت: کشورها قرار گرفتن زیر بار ظلم را پذیرفته و تسلیم مستکبران شده بودند ولی امام خمینی به ملت‌ها جرات ایستادن و مقاومت داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار