خبرهای داغ:
الگو باشیم |

جذب سالانه ۲۷۰ نخبه دانشجویی برای آموزش به دانش‌آموزان مناطق محروم حاشیه شهر مشهد

جهادگر نمونه در حوزه شناسایی استعداد‌های دانش آموزان موفق، از جذب سالانه ۲۷۰ نخبه دانشجویی از سراسر کشور به منظور ارائه آموزش به دانش آموزان مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۲۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

امیررضا بابک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به تاسیس گروه جهادی انجمن یاوران اندیشه‌ساز (یاس) در شهر مشهد عنوان کرد: این سازمان مردم نهاد از سال ۹۶ با شعار خدمت رسانی برای عدالت و پیشرفت آغاز به کار کرد و ارائه خدمات آموزشی و تربیتی رایگان به دانش آموزان مستعد حاشیه شهر را در اولویت کاری خود قرار داد.

  وی افزود: این طرح کلیه دانش آموزان از مقطع ابتدایی تا کنکور را شامل می‌شود و معدل‌های برتر طی فرآیندی شناسایی و در آزمون‌های این انجمن پذیرفته می‌شوند و از خدمات آموزشی و تربیتی همچون کلاس‌های مدون آموزشی، کتب کمک درسی و آزمون‌های برنامه‌ای و سالن‌های مطالعه و اردوهای تفریحی و زیارتی و سالن های ورزشی بهره مند می شوند.

امیررضا بابک در ادامه بیان کرد: نیروهای این انجمن از نخبه های دانشجویی برتر کنکور سراسری و مدال آوران المپیاد کشوری به طور داوطلبانه تشکیل شده است که از طریق فراخوان مجازی جذب انجمن می شوند و براساس توانمندی هایشان به مجموعه خدمت رسانی می کنند.

جهادگر نمونه همچنین گفت: بخش دیگری از خدمات این مجموعه به خانواده دانش آموزان به منظور کمک اقتصادی به آنان ارائه می شود.

وی افزود: برخی از نیروهای این انجمن مهارت محور هستند که در زمینه های مختلف شغلی به خانواده ها آموزش های لازم را ارائه می دهند تا آنان بتوانند مهارتهای لازم را کسب کنند و وارد چرخه بازار شوند.

وی اضافه کرد: هرساله ۲۷۰ نفر نیرو جذب این انجمن می شوند و خدمت رسانی در بخشهای مختلف را دارند. 

وی گفت: انتظار ما از مسئولان این است بسترهای لازم را برای در اختیار دادن فضا به این انجمن مردم نهاد فراهم نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار