خبرهای داغ:

مصاحبه با یکی از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

مصاحبه خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر با یکی از بانوان شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۲۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

مصاحبه خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر با یکی از بانوان شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران 

سؤال؛

لطفا خودتان را معرفی کنید و بگوئید متولد چه سالی هستید و شغلتون چیه؟

فوزیه بدوی،متولد سال ۱۳۶۴، مربّی هستم و کارم آموزش صنایع دستی است و به دختران و بانوان علاقمند آموزش می دهم .

 

سؤال؛

چه انگیزه ای باعث شد این مسیر طولانی را متحمل بشوید و در این مراسم شرکت کنید؟

برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل رحمة الله علیه آمدیم، سفر پُرباری بود،خیلی خوش گذشت هم زیارت بوده هم اینکه طی مسیر راجع به احکام وشبهات سیاسی برنامه هایی از طرف متولیان این اردوی معنوی وسیاسی اجراء شد، استفاده کردیم از فرمانده محترم سپاه خرمشهر و فرماندهان محترم حوزه های خواهران تشکر می کنم .

 

سؤال:

چه ویژگی هایی از امام خمینی رحمة الله علیه را خیلی دوست دارید؟

امام خمینی رحمت الله نمونه کامل ومصداق بارز این سخن از امام صادق ع است؛ "کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم" ایشان در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و حکومتی خویش چنان زیست که گفته‌اش بر کرده‌اش پیشی نگیرد. همچنان که اجداد طاهرینش که رهبران مطلق بشریت می‌باشند چنین بودند.  

 

سؤال؛ 

بفرمائید امام خمینی رضوان‌الله علیه چه انتظاری از جوانان داشتند؟

 

امام خمینی همه جوانان را به حفظ ارزش های انسانی و توجه به مفاهیم بلندی مثل استقلال آزادی و عزتمندی دعوت می کند، ایشان همچنین نسل جوان را به هوشیاری و جلوگیری از انحرافات به خصوص در مراکز دانشگاهی که مراکزی «انسان ساز» هستند توجه می دهند، و موّکداً توصیه می کنند که دانشگاه باید از «انحراف» و «غرب زدگی و شرق زدگی» در امان باشد.

 

سوال؛

امام خمینی کدام مسئله را در راس همه امور می دانستند؟

امام خمینی (ره) در طول حیات پربرکت خود در زمان های متعدد، بارها و بارها بر لزوم حفظ این انقلاب و نظام تأکید کرده اند؛ گاه از حفظ نظام تعبیر به اوجب واجبات نموده و گاه نیز با این بیان که حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر- ولو امام عصر"عج" باشد- اهمیتش بیشتر است یاد کرده اند.

 

سؤال؛

با توجه به شهادت رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار، حضرت آیت الله شهید دکتر سیدابراهیم رئیسی چه انتظاری از رئیس جمهور آینده مملکت دارید؟

 

ضمن تسلیت شهادت این بزرگمرد و همراهان مخلص ایشان بحمدالله

امام خمینی به وضوح نقشه راه نظام اسلامی مبتنی بر مردم سالاری را ترسیم کردند، و بعد از آن امام بزرگوار هم رهبری حکیم و فرزانه سکاندار این نظام مقدس هستند و سیاست های کلی نظام را با قدرت پیش می برند.

 اما ما از رئیس جمهور آینده انتظار داریم که به امور کشور و مردم به صورت جهادی و انقلابی رسیدگی کنند، و عزّت و اقتدار کشور را حفظ کنند دقیقاً مثل شهید خدمت حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی باشند.

 

درپایان اگر صحبتی ناگفته دارید برای مخاطبین خبرگزاری بسیج خرمشهر بفرمائید؟

 

امیدواریم مردم عزیزمان همانگونه که در تشییع شهید بزرگوار خدمت سنگ تمام گذاشتند، با بصیرت و واقع نگری هرچه بیشتر از بین کاندیداهای ریاست جمهوری نزدیکترین شخص به شخصیت شهید والامقام رئیس جمهور مردمی و جهادی و انقلابی را انتخاب کنند تا این مسیر پرافتخار همچنان ادامه داشته باشد.

نکته آخر اینکه خیلی خوشحالم که توفیق حضور این سفر نصیبم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار