خبرهای داغ:

امام خمینی معادلات دنیا را تغییر داد

جانشین معاون اجرایی رییس جمهور گفت: چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ابرمردی است که تمام معادلات جهانی را بر هم زد و ایران را به ابرقدرتی جهانی تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۳۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سعید محمدی» در آیین بزرگداشت سی و ششمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در حرم حضرت سبزقبا (ع) دزفول، با تسلیت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب افزود: امام خمینی(ره) ابرمردی است که نشان داد با تکیه به خدا می‌توان از مشکلات عبور کرد و به ابرقدرتی ‌تبدیل شد.

وی، شهدای مدافع حرم را شاگردان مکتب امام روح الله دانست و گفت: فعالان جبهه مقاومت که بسیاری از آنها دوران حیات امام راحل را درک نکردند، با پیروی از مکتب فکری آن امام بزرگ، معادلات منطقه را تغییر داده است.

محمدی افزود: انقلاب اسلامی در شروع فعالیت خود طی یکسال ۲ رییس قوه را از دست داد و با جنگی تمام عیار هشت ساله مواجه شد و انقلاب نوپای مردم ایران از تمام این سختی‌ها گذر کرد.

جانشین معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی در سال ۹۸ با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد و خون این شهید بزرگ به انگیزه ای مضاعف برای حرکت انقلاب اسلامی تبدیل شد.

ولایت پذیری مهمترین شاخص رییس جمهور شهید بود

محمدی با بیان اینکه آیت الله رییسی هیچ مقامی جز سربازی در برابر ولی فقیه برای خود قائل نبود بیان کرد: مهمترین شاخص رییس جمهور شهید ولایت پذیری بود.

وی ادامه داد: هماهنگی و حرکت دولت سیزدهم در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب موجب عبور ایران اسلامی از سختی‌های فراوان و تبدیل کشور به قدرتی جهانی شد.

جانشین معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله رییسی همچنان موضوع تحلیل رسانه‌های خارجی است ادامه داد: دشمن تمام توان خود را بر جلوگیری از حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی به کار گرفته است و تلاش رییس جمهور شهید پیشبرد ایران به سمت قله‌های پیشرفت بود.

دولت سیزدهم برخی شاخص‌های دولت اسلامی را تحقق بخشید

محمدی با بیان اینکه دولت سیزدهم برخی شاخص‌های دولت اسلامی را تحقق بخشید گفت: شکل گیری تمدن اسلامی در گرو حاکمیت اسلامی است و دولت سیزدهم الگویی از دولت اسلامی را معرفی کرد که انتظار مردم از دولت آینده را بالا برده است.

وی بیش از ۵۰ سفر استانی در بیش از ۳۳ ماه مسوولیت ریاست جمهوری آیت الله رییسی در طول انقلاب اسلامی را بی نظیر دانست و افزود: مردم حلاوت خدمت مسوولان کشوری به مردم را در دولت سیزدهم تجربه کردند.

ثمره سیاست خارجه دولت سیزدهم تبدیل ایران به کشوری محوری در دنیاست

جانشین معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: عملکرد سیاست خارجه دولت سیزدهم در فرصت سازی برای کشور در طول انقلاب بی نظیر است و ثمره این تلاش‌ها تبدیل ایران به کشوری محوری در دنیاست.

وی افزود: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی به پرچم داری وزیر خارجه شهید حسین امیرعبدالهیان پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه، ایران به بازیگر اصلی منطقه و دنیا تبدیل شد.

معادلات قدرت در دنیا به نفع اسلام و جبهه مقاومت تغییر کرده است

محمدی بیان کرد: معادلات قدرت در دنیا به نفع اسلام و جبهه مقاومت تغییر کرده است و حضرت روح الله آرزوی تحقق حکومت اسلامی را پس از قرن‌ها محقق کرد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی منعکس نشده است گفت: شهادت آیت الله رییسی فرصتی برای تشریح دستاوردهای کم نظیر دولت سیزدهم و شهید جمهور آیت الله رییسی شده است.

جانشین معاون اجرایی رییس جمهور افزود: ایران اسلامی به سرعت در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در حرکت است و امروز هیچ کسی توان ایستادگی در مقابل جمهوری اسلامی را ندارد.

خاطره ای از پدر سر تیم محافظان رییس جمهور در آیین تشییع شهدا

محمدی با اشاره به خاطره ای از پدر سردار شهید موسوی سر تیم محافظان آیت الله رییسی ادامه داد: پدر این شهید به متولیان تشییع شهدا گفته بود که پسرم محافظ آیت الله رییسی بوده و نباید قبل از پیکر آیت الله رییسی، پیکر پسرم به خاک سپرده شود.

جانشین معاون اجرایی رییس جمهور گفت: توقع مردم از دولتمران با شهادت آیت الله رییسی بالاتر رفته است و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به انتخابات‌های گذشته مهمتر است.

دولت چهاردهم کار ناتمام آیت الله رییسی را تکمیل کند

وی با بیان اینکه سکاندار دولت چهاردهم باید کار ناتمام آیت الله رییسی را پیگیری و تکمیل کند افزود: ایران اسلامی تکیه گاه و چشم امید مظلومان عالم است و انتخاب رییس جمهوری در تراز انقلاب در انتخابات پیش رو ضروری است.

محمدی، قدرت نظام اسلامی را تکیه بر مردم دانست و گفت: قدرت ایران اسلامی طی چند دهه اخیر با وجود همه تهدیدات و فشارها همواره ارتقا یافته است.

قدردانی از خدمات آیت الله رییسی، انتخاب رییس جمهوری در تراز انقلاب است.

محمدی مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره انقلاب اسلامی را دارای پیام معنادار برای دوستان و دشمنان دانست و گفت: انتخاب فردی که ادامه دهنده راه آیت الله رییسی باشد وظیفه و مسوولیتی همگانی است.

وی گفت: قدردانی از خدمات رییس جمهور شهید، انتخاب رییس جمهوری در تراز انقلاب و ادامه دهنده راه آیت الله رییسی است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار