امام خمینی به پشتوانه ملت مقابل طاغوت ایستاد

حجت‌الاسلام الله‌وردی زینالیان گفت: امام خمینی(ره) به پشتوانه حمایت و همراهی ملت کشورمان همچنین با اعتماد به خداوند متعال توانست در مقابل طاغوت بایستد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۴۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام الله‌وردی زینالیان، مسئول امور روحانیون قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمال غرب کشور امروز 15 خرداد در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یادبود شهدای قیام 15 خرداد که در باروق برگزار شد، گفت: امام خمینی به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی همچنین به واسطه‌ اعتمادی که به ذات اقدس الهی داشت توانست در مقابل طاغوت و دشمنان خارجی بایستد.

وی ادامه داد: امام خمینی به واسطه پیروزی رساندن انقلاب اسلامی توانست دست کشورهای بیگانه را از منابع و ثروت‌های کشورمان کوتاه کند و مردم را بر سرنوشت خودشان حاکم گرداند.
مسئول امور روحانیون قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمال غرب کشور در ادامه سخنان خود درایت و هوشمندی امام راحل در تشخیص دشمن در عرصه داخلی و خارجی را

بسیار ارزشمند و قابل تأمل توصیف کرد و ادامه داد: ایشان با تکیه بر ایمان و اراده الهی خویش توانست در برابر ظلم طاغوتیان و استکبار جهانی بایستد.

وی آزادگی، عزت، غرور ملی، خودباوری و خودکفایی را بزرگترین‌ ارمغان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز جهان اسلام با تأسی از فرمایش امام راحل توانسته است در مقابل ایادی استکبار جهانی ایستادگی کند و سر تسلیم در مقابل زیاده‌خواهان فرود نیاورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار