فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

شهید رئیسی الگوی تراز جهانی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی و یک الگوی تراز جهانی است.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۴۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

محمدرضا نخعی در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان، ضمن عرض تسلیت به همه مردم ایران برای عروج ملکوتی امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه بیان کرد: شهید رئیسی سید محرومان و سیدی از جنس مردم برای مردم و خادم مردم بود. چند نکته راجع به این شهید راه خدمت در کلام حکیمانه رهبر انقلاب آمده است و آن این بود که ایشان مردمی، عالم و مجاهد بودند و علم خود را در مقام خدمت نشان دادند.
 
وی افزود: شهید رئیسی بارها فرمودند که خدمت در آستان رضوی لطف بزرگی است. ایشان تلاش بی‌وقفه در مسیر خدمت به مردم داشتند و ساعت و روز تعطیلی نداشت و برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد. رئیسی عزیز خستگی نداشت ایشان خدمتگزار مخلص بودند که رضایت مردم را توانستند به دست آورند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: این فرد رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بود و ما خدا را شاکر هستیم که فردی را به ما داد که برای دولت و تمدن اسلامی و حتی الگوی جهانی تراز است.
 
وی ادامه داد: مسئولان و کارگزاران و همه کسانی که در جامعه اسلامی خدمت می‌کنند باید به رهبر عظیم انقلاب تاسی کنند؛ چراکه امام فقط برای دوران انقلاب نیست؛ بلکه رهبر دیروز، امروز و فردا هستند.
 
نخعی خاطرنشان کرد: شناخت امام می‌تواند در پیشبرد اهداف کمک کند، از ویژگی‌های دیگر امام مردمی‌بودن است و نباید مردم را کنار زد. ایشان دستور به رفراندوم و انتخابات دادند و این حضور همیشگی و دائمی مردم را در اداره کشور نشان می‌دهد.
 
وی بیان کرد: شهید رئیسی و همراهانشان به حضرت امام تاسی کردند و مردمی‌بودن آن باعث شد که پیروزی مسلم را داشته باشند. حضرت امام جنبه معنوی را در نظر گرفت و شهید رئیسی نیز نشان داد که می‌توان موضوعات مادی کشور را پیگیر بود و در کنار توجه به بعد معنوی این امر محقق می‌شود.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان اذعان کرد: امام با امید دادن مردم را به حرکت در آوردند و شهید رئیسی نیز مردم را میدان می‌داد و مسئولان و مردم را وارد میدان می‌کرد.
 
وی در پایان گفت: حضرت امام باتقوا و پرهیزکار بود و همین موضوع ایشان را برجسته کرد. امام با پاک بودن خود محبوب قلب‌ها شد. امروز نیز مسئولان ما باید آن را مدنظر قرار دهند که اگر بخواهند محبوب باشند باید سعی کنند از حرام دوری کنند، حضرت امام اهل نماز، عبادت، نماز شب و ارتباط باخدا بودند و شهید رئیسی در ارتباط باخدا بسیار قوی عمل می‌کرد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار