خبرهای داغ:

حفظ میراث امام خمینی (ره) مهمترین راه مقصد انقلاب اسلامی است/ مکتب، ملت، رهبر و وحدت عامل سرنوشت ساز انقلاب است

امام جمعه موقت شهر شیراز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، شهدای قیام 15خرداد و شهدای خدمت در مصلی نماز جمعه کازرون با گرامیداشت ایام گفت: ملت ایران افتخار می کند که مکتب و سیره اش دفاع از مظلوم است.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۸۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شهر شیراز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، شهدای قیام 15خرداد و شهدای خدمت در مصلی نماز جمعه کازرون با گرامیداشت ایام اظهار داشت: ملت ایران افتخار می کند که مکتب و سیره اش دفاع از مظلوم است. 

وی افزود: امسال 14 خرداد مصادف با 35سالگرد رحلت حضرت امام خمينی(ره) و 15 خرداد  یاد بود شهدای راه انقلاب و همچنین شهدای اخیر راه خدمت شهید جمهور عزیز و همراهانش جمع شده ایم تا راه و یاد امام و شهدا را گرامی بداریم و ادامه دهنده راه آنها باشیم. 

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: 4 عامل مکتب، ملت، رهبر و وحدت باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد تا ریشه ظلم بعد از سال ها در کشور خشکانده شود. 

وی تاکید کرد: اگر میراث امام خمینی(ره)را حفظ کردیم انقلاب به سلامت به دست امام عصر(عج) خواهد رسید  و حفظ این میراث سبب بقای انقلاب است.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: ملت ایران افتخار می کند که مکتب و سیره اش دفاع از مظلوم بوده  و این انقلاب برگرفته از مکتب اسلام است و بدون رهبری معنا ندارد. 

حجت الاسلام رضوی اردکانی، به توطئه دشمن در جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن با تحریم‌های ظالمانه و ایجاد فتنه در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی سعی در ایجاد تفرقه و جدایی مردم از انقلاب کرد که با حضور گسترده مردم در انقلاب تمام این توطئه‌ها خنثی شد. 

وی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دوره از انتخابات، مردم  با وحدت و حضور خود فردی را انتخاب کنند که با خط و مکتب رییس جمهور شهید همراه باشد تا خللی در رشد و حرکت انقلاب اسلامی پیش نیاید.

وی ادامه داد: بدون شک همه ما فردی می‌خواهیم که دنبال‌رو رییس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی باشد  ان شالله با حضور مردم این انتخاب شکل خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار