خبرهای داغ:

مراسم سالگرد بنیان گذار انقلاب اسلامی و سالروز قیام 15 خرداد در شهرستان کارون برگزار شد

شامگاه روز گذشته مراسم ارتحال امام خمینی «ره» و سالروز قیام 15 خرداد با مشارکت مردم، مسئولین و با حضور حجت السلام و المسلمین رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج)، سرهنگ عامری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، امام جمعه و فرماندار شهرستان کارون برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۹۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

حجت السلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در این مراسم گفت :امام خمینی بعنوان یک ابر مردی که حقیقتاً توانست کار شگفتی انجام دهد. و برای اولین بار بعد از حکومت امیر المومنین امام علی «ع» حکومتی را به ارمغان بیاورد که تمام اندیشه های حاکمیت اسلامی را دارا باشد.

 

 وی افزود:امام خمینی ره توانست کشور ایران را که وابسته به بلوک غرب بود به کشوری مستقل و ابر قدرت منطقه و در واقع ابر قدرت جهانی مبدل کند. و امروزه تمام توجهات جهانیان را به خود معطوف کرده به گونه ای که دانشجویان و اساتید آمریکایی با زبان فارسی شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند.

 

🔻حجت الاسلام رستگار به انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شرایطی که ما در حال حاضر در آن قرار داریم، انتخابات ریاست جمهوری است،و باید همان گونه که حضرت آقا در بیانات خود فرمودند حضور گسترده و مشارکت بالا داشته باشیم، و نکته مهم تر در انتخاب رئیس جمهور آتی حتما دقت شود که رئیس جمهور انقلابی و ولایت مدار انتخاب شود، که ادامه دهنده دولت انقلابی و مردمی باشد و بتواند آرمان های شهدای خدمت را برآورده سازد، همانطور که حضرت آقا فرمودند ما را در رسیدن به قله نزدیکتر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار