مسول سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

امام خمینی (ره) احیا گر جهان اسلام بود

مسئول سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: امام خمینی (ره) احیا گر جهان اسلام بود. ایشان بزرگترین، تاثیرگذار‌ترین و تاریخ ساز‌ترین فرد در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۴۱۲۷
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

امام خمینی (ره) احیا گر جهان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، حجت الاسلام ایزدی در آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهید و هیئت همراه که در مسجد جامع شهرستان خلیل آباد  برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی بزرگترین، تاثیرگذار‌ترین و تاریخ ساز‌ترین فرد در تاریخ انقلاب اسلامی است که در طول زندگی اش حماسه عزت، شرف و استقلال را ماندگار کرد و هرگز از اذهان عمومی و حتی نسل‌های آینده پاک نخواهد شد.

وی با تشریح خدمات ماندگار و جهانی امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) احیا گر جهان اسلام بود و امید را برای رهایی ملت‌های ستم دیده در دل ملت‌های آزادی خواه جهان زنده کرد.

مسئول  سیاست گذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی با تبین نقش امام راحل در قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ که موجبات تزلزل پایه‌های رژیم سلطنتی را فراهم کرد در سایه تلاش‌های مجدانه امام خمینی رخ داد، بطوریکه این قیام و نهضت نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی به شمار می‌اید.

 ایزدی با پاسداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید تصریح کرد: شهدای خدمت هم با الگو گرفتن از مکتب سید الشهدایی امام خمینی (ره) در مسیر عزت ملت ایران و خدمت به ملت به شهادت رسیدند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار