فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع بود

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: امام پرچم دین‌داری، عزت، هویت، استقلال و معنویت در جامعه است.
کد خبر: ۹۶۰۴۱۵۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

سرهنگ پاسدارمحمد هراتی، در گفتگو با خبرنگار بسیج از ایرانشهر بیان کرد: امام خمینی (ره) یک شخصیت جامع بود و مکتب امام یک منظومه است که شامل اعتقادات، اخلاق، توجه ویژه به مردم، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است.
 
 وی افزود: مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) یک مراسم نمادین نیست و صرفاً بزرگداشت یک شخصیت هم نیست، بلکه بزرگداشت یک مکتب و انقلاب اسلامی و راه آینده ماست که باید نسل به نسل منتقل شود.
 
 فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: انقلاب، دین‌داری، آزادگی، استقلال و تمامیت ارضی ما اگر قرار است بماند به یک پرچم احتیاج دارد، امام پرچم دین‌داری، عزت، هویت، استقلال و معنویت در جامعه است و لذا این پرچم باید همیشه برافراشته باشد.
 
 وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همچون خورشیدی عالم‌تاب، روشنگر زمانه بود، اضافه کرد: آن بزرگوار پندها و رهنمون‌های حکیمانه‌اش نه‌تنها سایه ظلمت و ظلم رژیم ستم‌شاهی را برای همیشه از میان برداشت، بلکه تا به امروز الهام‌بخش تمامی مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان است و نامش به نیکی تا ابد جاودان ماند.
 
 هراتی خاطرنشان کرد: اکنون کشورمان تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، با بهره‌گیری از آرمان‌ها و اندیشه رفیع آن پیر فرزانه (ره) بر بلندای قله پیشرفت و استقلال، سربلند و مقتدر ایستاده است.
 
وی تصریح کرد: همه ما همچون خالقان این حماسه تاریخ‌ساز، در راه حق، متکی به سلاح ایمان و باور باشیم.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار