سالروز آغاز ولایت و زعامت امام خامنه‌ای بیان شد؛

خلف صالح امام، انقلاب اسلامی را با همه ی مرارت ها به شایستگی هدایت‌کرد

خلف صالح امام، انقلاب اسلامی را با همه ی مرارت ها به شایستگی هدایت‌کرد
حجت الاسلام‌ دکتر جمالی فرد، گفت: خلف صالح و شایسته امام راحل، انقلاب اسلامی را با همه ی مرارت ها به شایستگی هدایت‌کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۱۸۶
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان، با تسلیت ارتحال امام خمینی ره و گرامیداشت پانزده خرداد،سالروز آغاز زعامت و ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی را تبریک گفت.

حجت الاسلام‌ دکتر جمالی فرد، به  این فراز از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی ره که فرمودند؛" از ملت امیدوارم كه عذرم را در كوتاهی‌ها و قصور و تقصیرها بپذیرند. و با قدرت و تصمیم اراده به پیش روند و بدانند كه با رفتن یك خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد كه خدمتگزاران بالا و والاتر درخدمتندو الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب خلف صالح و شایسته بودند که با بهره گیری از مکتب نورانی اسلام و اندیشه پاک امام بحمدالله توانسته اند این انقلاب را با همه ی مرارت ها و مسیر صعب‌العبور هدایت‌گری و فرماندهی کند.

وی، کیاست و درایت رهبری معظم انقلاب را که در طول این چند دهه روز به روز مستحکم تر و مقتدرتر می شود را مرهون لطف الهی و حضرت حجت ارواحنافداه دانست.

حجت الاسلام‌ جمالی فرد، با اشاره به آیه شریفه يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ لازمه رسیدن این انقلاب به تمدن نوین اسلامی را مقاومت و یاری دین الهی دانست که با عمل به تعالیم الهی و همدلی و انسجام درونی ملت بوجود خواهد آمد و خون شهدای اسلام و انقلاب بویژه شهدای پانزده خرداد و شهدای خدمت به عنوان نقطه عطفی در این یکپارچگی ملت و مردم شریف ایران اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان، اظهار داشت: انشالله این اتحاد و یکپارچگی در انتخابات اخیر با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار