در شهر پردنجان برگزار شد؛

گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی( ره) و شهدای خدمت

گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی( ره) و شهدای خدمت
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای عرصه خدمت در تپه نورالشهدا شهر پردنجان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۰۴
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری، با تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این جلسه به خصوص مردم ولایتمدار پردنجان، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی خودباوری بود که این دستاوردی بود که امام خمینی (ره) به مردم هدیه دادند.

غلامعلی حیدری، ادامه داد: مردم با این دستاورد توانستند عزتمندانه در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند. یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاکسازی در تراز انقلاب اسلامی است در انقلاب مردانی ظهور کردند که منشا خدمات بزرگی بودند کسانی همچون بهشتی، رجایی، باهنر و سیدالشهدای خدمت.

یادگارسالهای دفاع مقدس، گفت: مکتب امام خمینی (ره) بود که شهدای بزرگی همچون شهید آیت الله دکتر رئیسی را که در تراز این انقلاب پرورش داد و به مردم و دنیا معرفی کرد و این مرد بزرگ در مدت زمان کوتاه مدیریت خود، منشا خدمات بزرگی بود. جلسات فصلی با استاندارن یکی از ابتکارات بزرگ این شهید عزیز بود که از نزدیک استانداران را می‌دید مشکلات را می‌شنید و به صورت میدانی حضور پیدا کرده و مشکلات را حل می‌کرد.

حاج غلامعلی حیدری در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از کارهای بزرگ این مرد عزم و اداده راسخ در تنبیه متجاوزان به این خاک،با  عملیات وعده صادق بود که با هماهنگی و همکاری موافقت رئیس جمهور  توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت و این عملیات عزت را به مردم ایران برگرداند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی دیگر از کارهای بزرگ این رئیس جمهور اعتماد به جبهه مقاومت بود ایشان به جبهه مقاومت اعتقاد و باور داشت و طی سفرهای مختلف به تقویت جبهه مقاومت کمک کردند. پویای اقتصادی توسط رئیس جمهور رئیسی اتفاق افتاد فروش نفت ایران در این دوران چند برابر شد و ارتباط با همسایگان جان جان تازه گرفت.

یادگارسالهای دفاع مقدس، گفت: در حوزه مسائل داخلی چندین مورد اتفاق افتاد زلزله بازفت دو مورد سیل چندین مورد برف سنگین که زندگی مردم را مختل کرده بود در تمامی این موارد آقای رئیسی خودش میدانی حضور پیدا می‌کرد و پیگیر حل مشکل می‌شد. در همین مدت کوتاه رئیس جمهور دو مرتبه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کردند و اعتبارات و امکانات بی‌سابقه‌ای را در اختیار مردم قرار دادند به خصوص اینکه به شدت پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد به عنوان مثال یکی از این پروژه های ناتمام پروژه سد غدیر بابا حیدر بود که ۱۵ سال به صورت نیمه تمام رها شده بود که با لوله کشی از این سد مشکل آبی بسیاری از مردم شهرستان و حتی خارج از شهرستان بر طرف شد.

در پایان برنامه نیز فرماندار شهرستان فارسان، با تقدیر از دست اندرکاران این برنامه و به خصوص مردم که با حضور خود این برنامه را مزین کردند گفت: حضرت آقا امروز در سخنرانی خود فرمودند دلم برای شهید رئیسی سوخت، بسیاری از این روزنامه ها و مجلات که بعد از شهادت ایشان خود را عزادار نامیدند و از خدمات و حسنات رئیس جمهور شهید نوشتند در زمان حیات ایشان حتی یکبار نه تنها تعریف نمی کردند بلکه گاهی تخریب هم می کردند شاید اگر این جمله را در گستره و مقیاس پایین‌تر ببینیم این ظلم توسط عده‌ای از قلم نویسان و حتی گاهی برخی بچه‌های انقلابی در حق خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم می‌بینیم ما خدمتگزاران دولت سیزدهم تا پایان زمان اتمام این دولت همچنان پرقدرت در خدمت رسانی به مردم ادامه خواهیم داد.

سید هادی صالحی، انتخابات ۸ تیر ماه را بسیار مهم دانست و از آحاد مردم و افراد تاثیر گذار خواست تا در برگزاری هر چه با شکوهتر و پرشور تر این رویدادمهم سیاسی تلاش کنند.

اقامه نماز مغرب و عشا،تلاوت کلام نورانی وحی، سخنرانی، مداحی و ذکر مصیبت ،سینه زنی و پذیرای از دیگر برنامه های سالگرد ارتحال موسس انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام 15 خرداد و سیدالشهدای خدمت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار