خبرهای داغ:
به نمایندگی از سرداربوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس؛

از میترا شاه پرست ورزشکار قهرمان مصدوم که مدتی در کما بسر میبرد، عیادت وسرکشی شد

در راستای برگزاری کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس، به نمایندگی از سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجراستان فارس، از میترا شاه پرست ورزشکار قهرمان مصدوم که مدتی در کما بسر میبرد، عیادت وسرکشی شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۳۴
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در راستای برگزاری کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس، به نمایندگی از سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجراستان فارس، سرهنگ حسن کریمی معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس، سرهنگ دکترمحمد ابراهیمی معاونت بهداری سپاه فجر، شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر، کریم نام آور مدیریت فرهنگی و روابط عمومی سازمان بسیج وززشکاران استان فارس و سرکار خانم رنجبر مدیریت امور بانوان سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس با حضور در منزل بانوی ورزشکار میترا شاهپرست (عضو تیم ملی کبدی ) با خانواده این بانوی ورزشکار دیدار، و از این بانوی ورزشکار توسط سرکار خانم رنجبر مدیریت بانوان سازمان بسیج ورزشکاران عیادت بعمل آمد.

در جریان این عیادت دکترمحمد ابراهیمی معاونت بهداری و درمان سپاه فجر استان فارس بربالین این بانوی ورزشکار قهرمان که بیش از یکسال است در حالت کما قرار دارد حاضر و از  پرستار و اعضای خانواده این بانوی ورزشکار در جریان روند بهبودی و درمان ایشان قرار گرفت.

سرهنگ حسن کریمی جانشین سپاه فجر استان فارس هم با ابلاغ سلام سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس به خانواده این ورزشکار گفت: انشالله که این بانوی ورزشکار ما هرچه زودتر سلامتی خودرا بدست بیاورند و در میادین ورزشی شاهد حضورشان در تیم ملی کبدی و حضور شان جایگاه قهرمانی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در رقابت های جهانی و بین المللی باشیم.

معاون اجرایی سپاه فجر اعلام کرد: درصورت نیاز به روند درمان و بهبودی این ورزشکار مجموعه استخر، سونا و جکوزی و تربیت بدنی سپاه و معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر و سازمان بسیج ورزشکاران استان، آماده کمک رسانی و ارائه خدمات مورد نیاز  این بانوی ورزشکار خواهد بود .

در این دیدار با اهدا لوح سپاس و کارت هدیه نقدی از این ورزشکار عضو تیم ملی کبدی و خانواده ایشان تجلیل بعمل آمد.

از میترا شاه پرست ورزشکار قهرمان مصدوم که مدتی در کما بسر میبرد، عیادت وسرکشی شد

به گزارش بسیج، روز جمعه 15 اردیبهشت 1402 (روز شیراز) میترا شاه‌پرست به همراه خانواده‌اش در یکی از جاده‌های شیراز بر اثر واژگونی خودرو مجروح و روانه بیمارستان شد. متاسفانه در این سانحه مادر میترا و راننده خودروی مقابل فوت کردند و سه سرنشین دیگر که به شدت مجروح شده بودند در بیمارستان بستری شدند و خود میترا شاه پرست هم به کما رفت.

میترا شاه‌پرست متولد ۱۳۷۶ در شیراز است. وی از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد. در حالی که شاه‌پرست آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا بود به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود.

میترا که پیش از کبدی در رشته‌های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می‌کرد، کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار