فرمانده سپاه استان ایلام؛

انقلاب امام خمینی بعثت مجدد بود/درکنار اهمیت مشارکت در انتخابات کیفیت انتخاب نیز مهم است

فرمانده سپاه استان ایلام در جمع مردم دره شهر گفت:درکنار اهمیت مشارکت در انتخابات کیفیت انتخاب نیز مهم است، زیر سؤال بردن انقلاب اسلامی توسط کاندیداها برای هیچکس قابل قبول نیست
کد خبر: ۹۶۰۴۳۴۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان در جمع مردم دره شهر گفت:: ۱۴ خرداد سالروز از دست دادن امامی است که بعثت مجدد را ایجاد کرد. آنچه در سیمای بعثت پیامبر دیدید آن رجعت عارفانه در قامت امام خمینی به چشم خورد 

 

وی در ادامه عنوان کرد:  با تلاش و مجاهدت امام خمینی اسلام حاکمیت پیدا کرد و انقلاب اسلامی مبدا جدید برای عقب راندن قدرت های مستکبر عالم شد. 

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین ع  گفت:  امام با حرکت استثنایی، شگفت انگیز و تاریخ ساز یکی از عظیم ترین رخداد های جهان را شکل داده و به قانون جنگل حاکم در دنیا نیز پایان دادند. انقلاب امام برعکس انقلاب های دیگر در نقطه خاموش نشد، بلکه در دور دست ها اثر گذاشت و بخش های از حاکمیت و جهان دو قطبی را تحت تاثیر قرار داد.

 

شاکرمی افزود: تمام تلاش دشمن این بود جلوی مکتب امام را بگیرد  اما نظامی که ریشه در بعثت و عاشورا دارد هیچ کسی جلودار ان نخواهد بود، امریکایی که در اغاز انقلاب شکست خورد بزرگترین قدرت نظامی دنیا بود و امام‌خمینی با دست خالی و با اتکا به قدرت لایزال الهی طلسم دوقطبی بودن دنیا را شکست.عدالت، ازادی، حریت، کرامت انسانی، شهادت طلبی، ایثار، ولایتمداری  و ولایت پذیری از برکات انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به شهدای خدمت گفت:  یاد و خاطره رییس‌جمهور مکتبی، مجاهد انقلابی، مردمی، متعهد و ولایتمدار و همه عزیزانی که در کنار این شخصیت بزرگ در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند گرامی میداریم.

 

شاکرمی عنوان کرد: ایشان در دوران زندگیشان به دنبال خدمت به مردم در راه رضای خدا بود و در این راه مقام رفیع شهادت نصیبشان شد.همچنین  یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی که ما را به حوادث ۵۷ سوق داد گرامی میداریم.

 

وی در ادامه بیان کرد:  در کنار اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهور کیفیت انتخاب نیز مهم است.ولایتمداری ، دلبستگی به ظرفیتهای درونی کشور، عدم تاثیر پذیری از دشمنان و اطرافیان و انجام کار جهادی برای رضای خدا از ملاک‌های مهم انتخاب یک رییس جمهور است.

 

شامرمی گفت:  امروز برای حاکمیت رییس جمهوری میخواهد راه شهید رییسی را ادامه دهد. مردم ازمکتب و کسی که این مسیر را ادامه دهد حمایت می‌کنند، مردم و شورای تامین اجازه نخواهند داد طرفدار کاندیدای بیاید بذر ناامیدی را بکارد و گفتمان اسلامی تلاش و نیز خدمات رییس جمهور شهید را زیر سوال ببرد.

 

وی افزود: زیر سؤال بردن احتمالی انقلاب اسلامی توسط کاندیداها برای هیچکس قابل قبول نیست..اگر کسی بخواهد نظام را تخریب ، دل ایثارگران را خون و ارزشهای متجلی در جامعه را زیر سوال ببرد آن شخص را انکار میکنیم

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان گفت:  از حضور باشکوه مردم متمدن، ولایتمدار، میهمان نواز، با نزاکت و شهید پرور دره شهر در این مراسم تشکر و قدردانی میکنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار