رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام؛

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان به اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق حاشیه‌ای ایلام

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام گفت: بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق حاشیه‌ای تازه الحاق شده به شهر ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۷۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید مجیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام،  گفت: مطالبات صاحبان زمین معارضی بام ایلام براساس توافق ایجاد شده از محل منابع داخلی شهرداری، به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان پرداخت شد. 

وی افزود: در آینده نزدیک استارت عملیات اجرایی این پروژه به عنوان فاز دوم بام ایلام و پارک خطی زده می‌شود که این امر علاوه بر اینکه شرایط دسترسی به دانشگاه ایلام و بیمارستان رازی را سهولت می‌بخشد، باعث افزایش سرانه فضای سبز در شهر ایلام نیز می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، ادامه داد: در حال حاضر میزان سرانه فضای سبز در شهر ایلام به ازای هر نفر ۳.۷ متر است که با اجرای این عملیات و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام از جمله پارک‌های محله‌ای و تجهیز آن‌ها، این سرانه به ۴ متر افزایش خواهد یافت.

مجیدی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد از جمله جدول‌گذاری و آسفالت ۵ منطقه حاشیه شهر که به تازگی به شهر ایلام الحاق شده‌اند، اختصاص یافته است و در آینده نزدیک با تعیین پیمانکار عملیاتی کردن پروژه‌ها، وارد فاز اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار