تاکید فرمانده سپاه عاشورا به برگزاری انتخابات پرشور

تبریز- فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، به برگزاری انتخابات پرشور در هشتم تیرماه را تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۸۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده دردرجلسه شورای اداری استان با اشاره به سانحه هوایی هلی کوپتر شهید جمهور و همراهانش، افزود: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر  نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام را نقش بر آب کردن خواهیم کرد.

وی اضافه کرد:  رئیس جمهوری در تراز انقلاب انتخاب خواهیم کرد که ادامه دهنده راه شهیدان خدمت بخصوص آیت الله رئیسی باشد و مشکلات اقتصادی ومعیشتی کشور را حل کند.

سردار عباسقلی زاده به خدمات وزحمات خالصانه امام جمعه شهید واستاندار فقید استان اشاره و اظهار کرد: آیت الله آل هاشم بیشتر از بنده به پایگاه ها‌ی بسیج سر می‌زد و در خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت و استاندار فقید استان نیز مالک رحمتی رسیدگی و حل مشکلات مردم را اولویت کاری خود قرار داده بود که شهادت تنها اجری بود از طرف خداوند این عزیزان را جاودانه کرد.

وی ادامه  داد: این عزیزان در خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناختند جای خالی شان تا پر شدن نباید درمیان مردم احساس شود و باید فراتر از زمان حیاتشان به وظیفه خودمان عمل کنیم تا هم برای مردم عزیزمان، مسولان کشوری و ازهمه مهم‌تر بحران نبودنشان برای مقام معظم رهبری مشخص نشود.

 وی با اشاره به اینکه تبریز و استان در همه حوزه‌ها مخصوصا مسائل انقلاب جزاولین‌ها بوده است گفت: مردم ولایی وانقلابی تبریز و استان دربدرقه میلیونی شهدای خدمت حماسه آفریدند واگر نبود این حماسه بی نظیر مردم قدر شناس شاید در سایر استان‌ها شاهد ان نبودیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار