فرمانده سپاه قدس گیلان

عملکرد دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود

عملکرد دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود
فرمانده سپاه گیلان گفت: تبیین عملکرد دولت سیزدهم به صورت تخصصی توسط دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان آنان انجام شود تا کارآمدی دولت به خوبی به مردم بازگو شود.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۱۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین در سالن غدیر استانداری گیلان با تاکید بر انجام کارهای جهادی توسط دستگاه ها و خدمت رسانی درست به مردم اظهار کرد: تا انتخابات ریاست جمهوری فرصت زیادی نداریم و نیاز به کار جهادی و عملیات تبیینی مناسبی داریم تا شاهد انتخابات باشکوهی باشیم.

 

وی با بیان اینکه اعتلای انقلاب اسلامی ، عزت کشور و همچنین یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ایجاد فضای مناسب برای برگزاری انتخابات باشکوه است تا مردم حماسه دیگری را خلق کنند، گفت: در این راستا باید قرارگاه جهاد تبیین در استان، ایجاد و جلسات آن نیز به صورت هفتگی برگزار شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که بحث های تبیینی را برای کارکنان جدی بگیرند زیرا ظرفیت بزرگی در این بخش وجود دارد، افزود: تبیین عملکرد دولت سیزدهم به صورت تخصصی توسط دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان آنان انجام شود تا کارآمدی دولت به خوبی به مردم بازگو شود.

عملکرد دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز با بیان اینکه مردم حق انتخاب دارند و حرف اول و آخر را مردم می‌زنند، اظهار کرد: باید فضای استان و کشور را به سمت انتخابات سوق دهیم و فضا را برای حماسه مردمی آماده بسازیم.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جدایی سرمایه اجتماعی از بدنه جامعه و حاکمیت هستند و در این راستا ما باید طبق فرموده رهبری با تحقق جهاد تبیین، جلوی این فتنه‌ها بایستیم و توطئه‌های آنان را خنثی سازیم، گفت: مردم باید یک رئیس جمهور مردمی و بر اساسی خصوصیات اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری را انتخاب کنند.

 

استاندار گیلان به نقش مهم ایجاد قرارگاه تبیین اشاره کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای صیانت از سرمایه های اجتماعی نظام و برای اینکه بتوانیم دستاوردهای نظام را ببار بشناسانیم، باید روایتگری اول را داشته باشیم و به همین دلیل باید قرارگاه تبیین را بیش از پیش جدی بگیریم.

 

عباسی با اتنقاد از کم کاری برخی از دستگاه‌ها در تبیین عملکرد سه ساله دولت بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها در ارایه عملکرد دولت کم کاری می‌کنند و این در حالی است که برخی از پایگاه‌های خبری بدون مجوز، افکار عمومی استان را میخواهند منحرف کنند، این در حالی است که دستگاه‌های نظارتی قطعا در دفاع از حقوق عامه بی تفاوت نیستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار