آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت در حاشیه شهر مشهد

شهردار منطقه ۳ مشهد مقدس گفت: عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت با نگاه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۴۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، سیدعلی حسینی ملک آباد پنجشنبه ۱۷خردادماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت در منطقه ۳، بهره‌برداری رسمی از دوربرگردان شهید میرزایی و افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز، اظهار کرد: امروز نگاه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر شده و بودجه عمرانی منطقه سه نیز دوبرابر شده است.

وی افزود: تا پایان دوره ششم سعی داریم چندین پروژه ورزشی آماده سازی و تحویل مردم شود؛ چند چمن مصنوعی نیز بهره برداری شده و چمن مهرمادر طی ماه های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه ۳ تصریح کرد: امروز با آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی برای مردم به ویژه بانوان منطقه خواهیم بود.

در ادامه این مراسم سید ابراهیم علیزاده، رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز بیان کرد: نگاه و رویکرد شورای ششم این بوده که شیب اعتبارات به سمت حاشیه شهر سوق داده شود و تا حد امکان مسیر را برای این امر هموار کردیم؛ در منطقه سه اعتبارات عمرانی ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی توضیح داد: پروژه آبی رسالت سومین پروژه آبی شهرداری مشهد است که امروز کلنگ زنی خواهد شد؛ در سال جاری حدود ٧ زمین ورزشی در محلات مختلف بهره برداری شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد اعلام کرد: اعتبارات زیادی در حوزه زیرساختی مناطق حاشیه‌ای صورت گرفته که نتیجه آن عدم آب افتادگی در سیل اخیر شهر مشهد در منطقه حاشیه شهر به ویژه منطقه سه بود. کمبود فضای سبز در این منطقه جدی است به همین دلیل احداث ۶ بوستان محلی در برنامه اعتبارات منطقه دیده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار