رئيس پليس راهور خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در شهرستان بيرجند/ توقيف ۱۴۰ دستگاه خودروی هنجارشکن

سرهنگ عباسی از توقيف ۱۴۰ دستگاه خودروی متخلف و هنجار شکن در اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان بيرجند خبر داد و گفت: در اين طرح ۵۵۰ دستگاه خودرو نيز اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۶۹
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سرهنگ عباس رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: در پی مطالبات و درخواست های مکرر مردمی در خصوص برخورد با مزاحمت های خيابانی توسط تعدادی از رانندگان متخلف و به جهت ايجاد آرامش خصوصا در ايام تعطيل و ساعات پايانی شب ماموران پليس راهور با همکاری يگان های انتظامی طرح ارتقاء امنيت و آرامش را شهرستان بيرجند اجرايی کردند.

وی بيان داشت: در اجرای اين طرح با خودروهایی که در ساعات پايانی شب با انجام حرکات نمايشی، توليد صدای ناهنجار و داشتن چراغ های غير مجاز و رانندگی با سرعت های بالا در برخی نقاط شهر بيرجند، باعث سلب آسايش و امنيت شهروندان میشدند برخورد گرديد.

رئيس پليس راهور استان خراسان جنوبي با اشاره به اينکه در اين طرح از ابتدای خردادماه تعداد ۸۰ دستگاه خودروی متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند، خاطر نشان کرد: تعداد ۶۰ دستگاه خودرو نيز به‌صورت سيستمی توقيف گرديد.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اينکه از ابتدای خرداماه سال جاری در اجرای اين طرح، ۵۵۰ دستگاه خودروی هنجارشکن و متخلف اعمال قانون شدند، تصريح کرد: برابر هماهنگی بعمل آمده با مقام قضائی خودروهای متخلف به مدت ۲۰ روز در پارکينگ توقيف و در پايان پس از رفع نقص و انجام سير مراحل قانونی خودرو آزاد می‌گردد و همچنين در صورت تکرار تخلف و سابقه قبلی، خودرو به مدت يکماه در پارکينگ توقيف و محرومیت های اجتماعی برای رانندگان متخلف خواهد شد.

سرهنگ عباسی ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانين و مقررات را رعايت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند، تصريح کرد: پليس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد و همچنين از شهروندان درخواست می‌شود هنگام در اختيار گذاشتن خودرو به فرزندانشان مراقبت و نظارت بيشتری در اين خصوص داشته باشند. 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار