پنج بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی خرم آباد تخریب شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: پنج بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی خرم آباد تخریب شد و بیش از یک هزار مترمربع زمین به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۸۹
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صمد مرادی فر روز پنجشنبه در حاشیه تخریب این بناها اظهار کرد: با تخریب این بناها، بیش از یک هزار متر مربع از اراضی کشاورزی روستاهای زرین چغا و رباط نمکی بخش مرکزی خرم آباد به چرخه تولید بازگشت.

 

وی افزود: این عملیات با هدف اجرای احکام قطعی صادر شده از محاکم قضایی، با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: با متخلفان هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی برخورد قانونی می‌شود تا از تغییر کاربری های غیر قانونی جلوگیری شود.

 

به گفته بهرام میر دریکوند مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان هم از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۹ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در استان شناسایی و ۳۷ مورد آنها به وسعت ۹ هکتار به بخش کشاورزی برگردانده شده است.

 

وی افزود: امسال همچنین حکم قطعی تخریب ۲۶ بنای غیر مجاز صادر شده است که با حضور مسوولان قضایی اجرا شد و سه هزار متر از اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار