خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۳۰ هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان همدان

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: طی ۳ سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۰۴۵۵۲
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
عضویت ۳۰ هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با محمدمهدی مفتح نماینده مردم شهریتان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی ۳ سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان شده‌اند.

وی گفت: در شهرستان تویسرکان به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه، همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و صندوق وجود دارد و این موضوع در آینده تحقق حداکثری جذب بیمه را به همراه خواهد داشت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان ادامه داد: در اجرائی ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت در استان همدان بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مادران خانه دار روستایی وعشایر دارای ۳ فرزند وبیشتر از ابتدایی سال پیش ثبت نام خود را نزد صندوق انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: این صندوق در دولت سیزدهم با سرمایه‌گذاری صحیح منابع مالی از وجوه دریافتی حق بیمه توانسته درآمدهای صندوق را به دوبرابر افزایش دهد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات صندوق بیان کرد: بیمه اجتماعی یکی از نیازهای جامعه روستایی و عشایری است و برای گسترش چتر بیمه های اجتماعی باید تلاش شود تا درجامعه طبق اصل ۲۹ قانون اساسی این فراگیری صورت پذیرد.

محمدمهدی مفتح افزود: اینکه صندوق به سمت سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه حرکت کرده بسیار خبر خوبی است که تحقق این موضوع می‌تواند به آینده صندوق در پرداخت مستمری کمک کند تا در آینده مشکلات سایر صندوق‌های بیمه‌ای را نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار