خبرهای داغ:

دیدار جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پدر شهیدان «حاجی بابایی»

همدان-دیدار جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پدر شهیدان «علیرضا و ابوالقاسم حاجی بابایی» دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۵۶۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
دیدار جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پدر شهیدان «حاجی بابایی»

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به همدان با حضور ارشاد استعدادی مشاور وزیر فرهنگ و مدیر کل دفتر امور مجلس، مهدی باب الحوائجی فرماندار شهر ری و مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای استان همدان ادای احترام کرد.

هاشمی در این برنامه با حضور بر مزار آیت الله موسوی همدانی امام جمعه سابق همدان، سردار شهید حاج حسین همدانی، سردار شهید علی خوش لفظ راوی متاب وقتی مهتاب گم شد، شهید حسن ترک، شهید حاج ستار ابراهیمی، شهید سعید قهاری سعید، شهید مصیب مجیدی، شهید علی چیت سازیان، شهدای انقلاب و مدافع حرم فاتحه قرائت کرد.

وی همچنین با حضور در منزل پدر شهیدان « علیرضا و ابوالقاسم حاجی بابایی» با حاج جلال حاجی بابایی پدر این شهیدان بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

حاج جلال حاجی بابایی در این دیدار خاطراتی از ایام حضورش در جبهه‌های حق علیه باطل بیان کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار خاطراتی از شهیدان حاجی بابایی و مجروحیت حاج جلال و همچنین حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل ایشان بیان کرد.

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به پدر شهیدان حاجی بابایی گفت: سربلندی این انقلاب به برکت رشادت‌های رزمندگانی همانند شما و هدیه شهدای عزیزی همانند برادران «حاجی بابایی»ها و «شکری موحد»ها است که انقلاب را بیمه کرده است.

وی همچنین با حضور در منزل احمد بیگلریان از این پیشکسوت عرصه نویسندگی و کارگردانی تئاتر در همدان و سرپرست گروه نمایش «ماد» عیادت کرد.

هاشمی در این دیدار با اشاره به جایگاه هنر تئاتر گفت: هنر تئاتر مرهون زحمات امثال آقای بیگلریان است و ما باید قدردان اساتیدی همچون ایشان باشیم.

مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت هنرمندان تئاتر در همدان گفت: استان همدان در عرصه تئاتر در کشور حرف برای گفتن دارد و نمایش تئاتر طبق برنامه‌های زمان‌بندی شده در حال اجرا است.

بیگلریان با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: الحمدالله حالم روبه بهبودی است و قصد دارم تئاتری با بازیگری پیشکسوتان این عرصه به صحنه ببرم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار