مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

190میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به ارزش 190 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۵۸۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶

190میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛ روح اله صالحی اظهار کرد: در راستای کمک به جوانی جمعیت؛ بخشی از هزینه‌ های ازدواج دختران و پسران نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده به آن‌ها پرداخت شده تا شرایط برای ازدواج جوانان فراهم شود. 

وی با اشاره به اینکه اهدای کمک هزینه ازدواج به صورت مستمر و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا طی سال گذشته 569 سری کمک هزینه ازدواج به مبلغ 190 میلیارد ریال به جامعه هدف پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی از جمله کالاهایی است که در قالب این کمک هزینه ها اهدا می شود.

وی با بیان اینکه زوج های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره های آموزشی این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند اظهار کرد: در همین راستا دوره‌های آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده نیز به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

صالحی همچنین از اختصاص یک هزار و ۴۲۶ سری لوازم خانگی به مددجویان زنجانی اضافه کرد: این اقلام شامل یخچال فریزر، آبگرمکن گازی دیواری، بخاری گازی، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و پنکه بوده و بین افراد تحت حمایت که درخواست خانواده در سبد نیازمندی آنها در سامانه سها ثبت شده بود توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیرین نیک اندیش زنجانی می‌توانند به منظور کمک به تامین اقلام ضروری منزل از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این زمینه مشارکت کنند.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار