برگزاری مراسم شبی با شهدا در اردکان

امام جمعه با اشاره به اهمیت ترویج دین گفت:باید زمینه را برای افرادی که استعداد و علاقه به تحصیل در حوزه های علمیه دارند را فراهم کنیم و به آنها کمک کنیم تا در این مسیر قرار گیرند.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۶۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، همزمان با شب شهادت حضرت امام جواد (علیه السلام) مراسم شبی با شهدا به یاد طلبه شهید محمدرضا بهجتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان همراه با قرائت دعای کمیل توسط حاج محمدرضا زارع در جوار حرم شهدای گمنام ترک آباد اردکان برگزار شد.

 امام جمعه اردکان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای خدمت به بیان گوشه هایی از زندگی و فضائل و مناقب حضرت امام جواد (علیه السلام) پرداخت.

 وی با بیان اینکه مردم باید در دوران غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای امور دینی خود به فقهای جامع الشرایط مراجعه کنند، گفت: کسی می تواند فقیه جامع الشرایط باشد که دین را درست و بصورت عمیق بشناسد و بتواند از دین خود محافظت کند و در برابر هواهای نفسانی مخالفت کند و مطیع فرمان الهی باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر اظهار داشت: در زمانی که ما از نعمت وجود ظاهری ائمه معصومین (علیهم السلام) محروم هستیم به سراغ کسانی می رویم که شبیه آنها هستند.

 وی با اشاره به اهمیت ترویج دین گفت:باید زمینه را برای افرادی که استعداد و علاقه به تحصیل در حوزه های علمیه دارند را فراهم کنیم و به آنها کمک کنیم تا در این مسیر قرار گیرند.

گفتنی است که امام جمعه اردکان در ابتدای این برنامه از آشپزخانه و مهد کودک مجموعه خادم الشهداء بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار