ازدواج در جامعه اسلامی باید از سبک غربی فاصله بگیرد و به سبک اسلامی برگزار شود

امام جمعه موقت فریمان گفت: برای داشتن جامعه ای سالم باید جوانان را به سمت ازدواج های آسان سوق داد و لازمه این اقدام تغییر سبک ازدواج از غربی به اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۴۶۸۰
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حجت الاسلام مصطفی محدثیان در نماز باشکوه و وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه که با حضور مردم متدین و ولایتمدار ، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و بسیجیان و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان فریمان در مصلی جمعه این شهر برگزار شد اظهار کرد: شما برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوا و انجام واجبات و بجا آوردن دستورات الهی و اجتناب از گناهان توصیه می کنم و بدانید که تقوا باعث مصونیت بخشی جامعه می شود.

وی باتسلیت  سالروزشهادت امام جواد (ع) و یاد آوری فرارسیدن ماه ذیحجه افزود: ده روز اول این ماه که در قرآن کریم با عنوان "ایام معلومات" یادشده، بسیارمهم است و بجای آوری  اعمال سفارش شده در این  ماه از عوامل نزدیکی به خداوند متعال می باشد و انجام عبادات  وارده،توصیه می شود.

محدثیان  همچنین روز اول ماه ذیحجه  و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع)و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج را تبریک گفت و تصریح کرد سعی کنیم ازدواج ها در جامعه اسلامی به سبک اسلامی برگزار شود نه به سبک غربی، تا با این روش جوانان برای تشکیل خانواده میل و رغبت بیشتری کسب کنند.

خطیب موقت جمعه فریمان درادامه به جنایت های بیشمار رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین و بخصوص غزه اشاره کرد و گفت: جهان شاهد این همه جنایت صهیونیستها هست . مردم فلسطین بزرگترین حامی خود را جمهوری اسلامی ایران می دانند.
وی تصریح کرد: امروز حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به سراسر جهان کشیده شده و حقانیت اسلام در جهان  ثابت شده است.
محدثیان به نامه امام خامنه ای خطاب به جوانان و دانشجویان غربی اشاره کرد و گفت:ایشان در این نامه به دانشجویان غربی فرمودند :شما و حرکت شما نشان داد که در نقطه درست تاریخ ایستاده اید.
وی ادامه داد: به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و خواهیم دید که این امر زمینه ساز ظهور امام زمان (عج)خواهد بود.
 محدثیان با اشاره به نزدیکی تنتخابات پیش روی ریاست جمهوری و ضمن دعوت به مشارکت حداکثری، افراد متقاضی و نامزدها را به پذیرش قانون و پایبندی به قانون  توصیه کرد و گفت : صراط مستقیم و عاقبت بخیری، در تبعیت محض از ولایت فقیه است و بایستی رئیس جمهوری  مثل شهید خدمت ؛حضرت آیه الله رئیسی  انتخاب کنیم که پیرو ولایت  و خادم مردم  باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار