در نشست بصیرتی روستای بارده عنوان شد؛

شهید رئیسی نمونه بارزی از پیروان مکتب روح الله بود

شهید رئیسی نمونه بارزی از پیروان مکتب روح الله بود
نشست صیرتی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد و گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد ابوالفضل علیه السلام روستای بارده برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۰۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست بصیرتی معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در این برنامه گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در قیام ۱۵ خرداد علیه ظلم و استبداد ایستادگی کردند و جرقه انقلاب اسلامی را روشن کردند و به حمدالله با رهبری امام خمینی رحمه الله و حضور مداوم مردم این انقلاب به درختی تنومند مبدل شده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا اسماعیلی، ادامه داد: سیره مبارزاتی و زندگی امام خمینی رحمه الله علیه مملو از درس هایی است که به درد امروز ما می خورد و ما باید از زندگی آن شخصیت اثر گذار الگو بگیریم.

وی اظهار داشت: شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، نمونه بارزی از پیروان مکتب روح الله بود که توانست در هر مسئولیتی که قرار داشت آنجا را متحول و با نگاهی انقلابی و جهادی تحول آفرین باشد.

این مقام مسئول افزود : همه ما باید تلاش کنیم تا در انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری شبیه ترین فرد به آیت الله رئیسی را انتخاب کنیم تا با ادامه راه آن شهید عزیز مشکلات کشور حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار