در یادواره خانگی شهر چلیچه عنوان شد:

برای پاسداری از خون شهیدان باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم

برای پاسداری از خون شهیدان باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم
راوی دفاع مقدس گفت: برای پاسداری از خون مطهر شهیدان باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم .
کد خبر: ۹۶۰۴۷۲۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام شهادت حضرت امام جواد علیه السلام در پاسداشت و تعظیم یاد و خاطره شهدای خدمت، یادواره خانگی شهید علی فرهاد با حضور خانواده معظم شهید، بسیجیان و خادمین شهدا در شهر چلیچه برگزار شد.

حاج داوود بهرامی راوی دفاع مقدس، با تسلیت شهادت حضرت جواد علیه السلام بیان کرد: هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت رهبرهای امامین انقلاب و خون پاک و مطهر این جوانان شهید است، آنچه بسیار مهم است تبعیت از ولایت و حفظ راه شهداست،یعنی پاسداری از خون شهیدان است.

راوی دفاع مقدس، افزود: خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلاست. دل شهید وسیع وبی انتهاست زیرا هرگاه رود به اقیانوس متصل شود دیگر رود نیست اقیانوس است دل شهید است که به معدن عظمت الهی متصل است و معدن عظمت هم که می دانید بی انتهاست.

بهرامی، یاد آور شد: کسی می‌تواند از سیم خاردار‌های دشمن عبور کند که در سیم خاردار‌های نفس خود گیر نکرده باشد، شهدا در همه حال نظاره گر رفتار و حالات ما هستند.

راوی دفاع مقدس حاج داوود بهرامی در پایان گفت:وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید و ببینید شهدا چه گفتنه اند و از ما چه میخواهند. ما نیز می توانیم مانند شهدا باشیم. شهید شدن دست یافتنی است باید در گام اول از محرمات دوری کنیم و به واجبات عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار